|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:41:41 GMT 2
'Die krachtige slaapdrank, ben de naam even kwijt. Gaat lekker met mij zeg. Bedankt trouwens.' De zinnen werden allemaal op andere tonen gezegd. Hij kwam misschien zeurderig over maar de vrolijkheid was even ver te zoeken. Met een veer streepte hij wenkenblad door en keek verder.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 12:44:25 GMT 2
"Slaap drank? Die is heel simpel, vind ik." Zei ze en keek op zijn lijstje naar wat hij allemaal nog meer nodig had. Ze wou best helpen, ze had toch niet echt iets te doen. Behalve een opstel voor Geschiedenis, maar daar had ze nu totaaaal geen zin in.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:49:40 GMT 2
'Als je niks te doen hebt, zou je dan willen helpen?' vroeg Sin beleefd. Hij wilde niet opdringerig overkomen maar alleen zou hij hier nog een hele klus aan hebben. Lili glimlachde vanachter het tekenblok. Ze was al de halve tijd het Wenkenblad aan het tekenen, maar had express niks gezegd.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 22:56:23 GMT 2
Mariël glimlachte. "Ja hoor, geen probleem.. Een Slaapdrank heb je zo voor elkaar." Zei ze glimlachend en viste nog ergens een kruid vandaan die ook op zijn lijstje stond en hield hem het voor.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 23:11:29 GMT 2
'Dankje.' zei Sin glimlachend terwijl hij hetkruid aannam. 'Echt te gek dat je wilt helpen. Als ik dan die drank en dit voor Stronk af heb, scheel een boel. Misschien moeten we beide aan een kant van de tuin beginnen met zoeken, of je moet toevallig weten waar al deze vervloekte dingen zich bevinden?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 23:22:25 GMT 2
"Graag gedaan, en nee ik ken echt niet het hele kruidentuintje uit mijn hoofd, maar vaak groeien de dingen die je nodig hebt bij elkaar, of juist heel ver weg van elkaar." Zei ze grijnzend en keek op zijn lijstje naar wat hij nogmeer nodig had.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 7:59:55 GMT 2
'Iets om te onthouden. Aangezien die 3 - hij doelde op de kruiden in zijn handen - bij elkaar staan zouden de andere 2 hier te verwachten zijn?' vroeg hij glimlachend aan Mariël. Vervolgens hurkte Sin neer bij de kruiden waar ze inmiddels voor stonden en zijn blik ging steeds van de bordjes naar het blaadje en weer terug.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 14:05:53 GMT 2
"Ja, Dat valt te verwachten dan he.." Zei ze grijnzend en keek naar de bordjes om te kijken of ze een goede plant vond. "Loop je een beetje achter met je huiswerk?" vroeg ze toen grijnzend hoewel ze het antwoord al aardig wist.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 16:38:42 GMT 2
'Nou erg achterlopen is het niet, meer voor de vakken die ik of saai vind of nutteloos vind doe ik gewoon veelste weinig. Daarbij vergeet dat je daar ook op kunt blijven zitten.' legde Sin kort uit, hoewel hij het spottend bracht. Na school nooit meer Kruidkunde en Toverdranken was niks voor hem. Hij trok een kruid uit de grond en hield het omhoog. 'Is dit Groensteel?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 16:42:12 GMT 2
Mariël glimlachte.. "Ja Dat is een Groensteel." Zei ze en keek of ze nog een kruid kon vinden. "Tja, Zelfs op Waarzeggerij zou je kunnen blijven zitten.. Ik doe voor vele vakken wel iets, maar vakken als Waarzeggerij, Verzorging van Fabeldieren enzo zo goed als niks." ZEi ze en trok nog een kruid uit de grond. "Sterrenkruid.."
|
|