|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 16:51:08 GMT 2
'Dankje. Ach ik doe dit jaar meestal net iets te weinig voor die vakken. Maar wat heb je eraan om te weten dat je niet helderziend bent, weet hoe de baan van een planeet is en hoe je een lopend stuk hout moet verzorgen. Helemaal niks toch?' zei Sin terwijl hij glimachde. 'Alleen nog 3 Kokibessen. Nooit van gehoord.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 16:57:47 GMT 2
Mariël lachte. "Tja, Ik ben zo helderziend dat ik weet dat ik in kuffieprut, Koffieprut zie, en ook niet veel meer.. " zei ze lachend.. "En over wandelende stukjes hout gesproken, zolang je ze neit nodig hebt of thuis als huisdier hebt, kunnen ze toch best voor zichzelf zorgen?" ZE keek in het rond naar Kokibessen.. "Wat zijn dat nou weer KokiBessen? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord weet je." ZEi ze en zocht naar bessen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 21:07:52 GMT 2
'Al sla je me neer weet je. Kokibessen, die naam alleen al. Dat kunne alleen maar duffe helderziende fabeldierenliefhebbende tuiniers.' zei Sin grappend. Hij keek even bedenkelijk naar de woorden die hij gezegd had maar lachde toen weer. 'Rodedibes, Blauwepebes, Gelekibes maar geen Kokibes.' mompelde hij vervolgens.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 21:16:22 GMT 2
"Nou mij deze keer ook, want echt ik heb geeen flauw idee wat Kokibessen zijn.. Nog nooit van gehoord zelfs.. Heb je het niet verkeerd opgeschreven?" Vroeg ze grijnzend terwijl ze de bordjes afging bij de bessen.. Kokibessen.. Wat waren dat nou weer voor een bessen?
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 21:22:31 GMT 2
'Nu je het zo zegt.' zei Sin voordat hij een hand voor zijn hoofd sloeg. 'Echt weer iets wat waarschijnlijk alleen ik kan doen.' Hij kon zich inhouden om niet te vloeken en zuchtte diep. 'Fijn.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 21:25:07 GMT 2
Mariël grinnikte.. "Wat denk je dat het dan moet zijn? Niet iets van Kroogbes?" Vroeg ze want een Kroogbes kende ze wel. "Ach als je dat al erg vind, wil je soms mij niet kennen." Zei ze grinnikend en wist dat ze zelf ook van die oerstomme akties kon hebben.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 22:32:57 GMT 2
'Zou best kunnen, ik ben niet goed in het ontcijferen van Stronk der handschrift.' zei Sin grijnzend. 'Erg is het niet, meer gewoon stom. En iedereen heeft er last van, maar ik meestal weer net op de verkeerde momenten.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 26, 2007 8:42:09 GMT 2
Mariël grijnsde.. "Tja, Dat hebben sommige nou eenmaal, waaronder ikzelf vaak ook." Zei ze en plukte Kroogbessen. "Hier geef deze gewoon en dan zeg je gewoon dat je dacht dat je Kroogbessen meost hebben." Zei ze en ze gaf Sin de bessen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 26, 2007 9:35:05 GMT 2
'Goed plan, moet ze maar beter leren schrijven.' zei Sin glimlachend over Stronk. 'Ach, van de hele dag in de aarde wroeten krijg je geen beterhandschrift. Dan is dat van Kruidkunde klaar, weet je toevallig wat je nodig hebt voor zo'n Slaapdrank?' vroeg hij haar schijnheilig. Waarom naar de bieb gaan als iemand naast je het misschien wist?
|
|
|
Post by Merel on Jul 26, 2007 20:06:36 GMT 2
Mariël grinnikte en dacht na.. "Nee geen flauw idee.. Maar.." Zei ze en viste een boek uit haar tas. "Maar hier staat het wel in denk ik. "Het was een boek vol toverdranken.. "Succes." Zei ze en gaf Sin het boek.
|
|