|
Post by melien on Dec 27, 2007 13:07:59 GMT 2
Nu merkte Joanna het wel. Ze keek even naar Eric en daarna naar het boek. Bijna meteen sloeg ze het dicht. Daar had ze geen zin in. "Leuk hè? Zomaar dingen lezen zonder te weten of het mag." zei ze rustig, en toch terughoudend.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 27, 2007 13:20:19 GMT 2
"Ja ik eh.." zei Eric en staarde beschamend naar zijn schoenen "Sorry hoor, ik wist niet dat het niet mocht"
|
|
|
Post by melien on Dec 27, 2007 13:22:10 GMT 2
"Vragende mensen kan geholpen worden." zei ze. Er was geen boosheid ofzo in haar stem te horen, maar ze deed wel erg afstandelijk. Ze trok haar knieën op en legde haar kin erop. Het boek voelde ze tegen haar buik aan, maar dat maakte haar niet uit.
|
|
|
Post by admin. on Dec 27, 2007 14:20:01 GMT 2
Jade trok even een wenkbrauw op bij het zien van Joanna en Eric, haalde haar schouders op en keek grijnzend naar Hagrid. 'De volgende keer zal ik zorgen dat ik wat meer... Informatie bij me heb.' Zei ze, Hagrid knikte. Toen ze het over haar faunaties had gehad, had ze niet door gehad dat er anderen waren. Nu wel, dus besloot ze het wat ongemerkter te houden. Ze was al onvoorzichtig genoeg met haar geheimen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 28, 2007 0:03:33 GMT 2
Eric kuchtte even en richtte dan zijn blik strak op de grond, terwijl hij nog een onhoorbaar 'sorry' naar Joanna mompelde. Hij had geen idee waarom hij zo deed! Dit was fout, vreemd. Hij was zichzelf niet meer, en het was hoogst waarschijnlijk dat hij die niet terug vond zolang hij bij Joanna was, maar in weggaan had hij ook geen zin.
|
|
|
Post by melien on Dec 28, 2007 10:34:38 GMT 2
Joanna begon zich ongemakkelijk te voelen. Waarom ga je niet gewoon weg? Zo interesant ben ik niet..., dacht ze. Ze haatte aandacht. En Eric kon makkelijk ergens anders heen. Jade kende hij blijkbaar en hij kende vast ook nog wel andere mensen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 28, 2007 11:34:12 GMT 2
"Ik heb me nog niet voorgesteld.. geloof ik" begon Eric voorzichtig en liet een paar kootjes in zijn vingers knakken "Eric Dalton, Ravenklauw. En jij?"
|
|
|
Post by melien on Dec 28, 2007 19:39:51 GMT 2
Joanna twijfelde even. Ze vertrouwde hem niet, maar dat was inmiddels ook niet nieuw. Haar naam kon ze hem vast wel geven, toch? Ze dacht er niet al te lang meer over na. "Joanna Natalia Carli." zei ze met italiaans accent. "Ravenklauw." voegde ze er daarna weer gewoon aantoe. Een kleine glimlach was toch wel op haar gezicht tevoorschijn gekomen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 28, 2007 20:17:33 GMT 2
"Hee, dezelfde afdeling" zei Eric, zijn gedachten hardop uitsprekend. Hij glimlachtte even "Wat toevallig, wat een gezelligheid"
|
|
|
Post by melien on Dec 28, 2007 20:29:46 GMT 2
Joanna verdraaide haar ogen. "Ja, zelfde afdeling." zei ze rustig. "Maar gezelligheid?" mompelde ze er amper hoorbaar achteraan. Ze keek nog steeds niet naar Eric. Ze weerstond alleen de neiging om op te staan en weg te lopen.
|
|