|
Post by Krista - on Dec 30, 2007 12:53:08 GMT 2
"Nou ehm.." zei Eric aarzelend terwijl hij wanhopig zocht naar een onderwerp "Dan denk ik ook wel dat we sommige lessen samen hebben?". Hij grijnsde een beetje pijnlijk, nog een afwijzing was niet echt iets wat hij nodig had.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 2:01:45 GMT 2
Joanna knikte afwezig. "Vast wel." zei ze zachtjes. Ze was met haar gedachten heel ergens anders. Ik moet Sara nog een keertje spreken..... en om Teddy te zien zou wel leuk zijn... dacht ze met een glimlach. Ze was niet zo zeer op jongens gesteld, laat staan aandacht van hen, maar Teddy vond ze toch wel grappig. Ze haalde haar gedachten weer gewoon naar de plek waar ze was en ze keek even naar Eric.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 15:20:50 GMT 2
Eric mompelde wat en wierp een blik op Joanna, maar was helemaal inspiratieloos als het ging om leuke gespreksonderwerpen verzinnen. Zoiezo had hij een beetje het idee dat Joanna hem toch niet mocht, dus waarom zou hij moeite doen?
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 15:25:03 GMT 2
Ineens voelde Joanna zich een beetje lullig. Ze deed wel erg kortaf. "Wat doe je eigenlijk hier?" vroeg ze dus maar om toch enigszins een gesprek te voeren. Ze glimlachtte lichtjes, maar terughoudend. Ze was niet zo van de aandacht.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 17:15:51 GMT 2
"Ik was op zoek naar Hagrid, hij heeft nog een werkstuk van me" verklaarde Eric en glimlachtte. Het gesprek was op gang, wat al iets was. "en jij?"
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 17:33:33 GMT 2
"Ik ging even Hagrid opzoeken, maar hij was er niet. En nu is het even afwachten totdat hij eindelijk weer hier is." zei ze met een glimlach. Ze keek even naar Hagrid, de reden van haar bezoek hield ze expres geheim.
|
|