|
Post by melien on Dec 10, 2007 22:57:28 GMT 2
"Door jou ben ik Thomas bijna kwijtgeraakt." siste ze door opeengeklemde tanden. Non-verbaal stuurde ze een ontwapenings spreuk op hem af, gevolgd door een versteningsspreuk.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 23:03:08 GMT 2
Eric deed nog een stap achteruit en verloor het grip op zijn toverstok. Die zoefde uit zijn hand en vloog netjes in de richting van Mara. Net op tijd wist hij weg te duiken voor Mara's tweede spreuk en hield zijn handen omhoog "Echt, kunnen we het niet uitpraten?" probeerde hij dan voorzichtig.
|
|
|
Post by melien on Dec 10, 2007 23:04:51 GMT 2
Mara ving zijn toverstok op. "Je hebt precies een minuut om het te proberen." zei Mara. Haar ogen fonkelden van kwaadheid. Medelijden had ze niet. Waarom zou ze ook? Het was maar een ravenklauwer.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 23:16:27 GMT 2
"Oke" zei Eric en deed weer voorzichtig een stap naar voren. Praten vanaf zo'n afstand was vrijwel onmogelijk "Sorry oke?"
|
|
|
Post by melien on Dec 10, 2007 23:17:55 GMT 2
Mara zei niets ze keek hem alleen maar aan. Dacht je nou echt dat het daarmee gedaan was? vroeg ze hem in gedachten. Ze verroerde zich niet.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 23:19:12 GMT 2
Eric durfde opgelucht te glimlachen, in de hoop dat het hiermee afgehandeld was en grijnsde. "Zie je, was dat nou zo moeilijk? Mag ik nou mijn stok terug?"
|
|
|
Post by melien on Dec 10, 2007 23:20:41 GMT 2
Mara liet haar arm zakken en gooide zijn toverstok naar hem toe. Maar ook alleen zodat het een beetje eerlijk zou zijn. Ze zei nog steeds neit, maar hield hem alleen maar nauwlettend in de gaten. Zodra hij zijn stok gevangen had zou ze weer een spreuk op hem afschieten.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 23:23:20 GMT 2
Eric deed een poging zijn stok te vangen maar liet hem weer op de grond vangen. Hij bukte zich en gristte hem tussen de dorre en natte bladeren vandaan. Het was duidelijk herfst.
|
|
|
Post by melien on Dec 10, 2007 23:25:19 GMT 2
Eric had zijn stok nog maar net vast toen Mara een beenplak spreuk op hem afschoot. "Sorry's not good enough." siste ze. Haar blik liet Eric niet los.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 23:26:40 GMT 2
Eric denderde achterover doordat hij zijn benen niet meer kon bewegen en viel met zijn rug in de dorre bladeren. Hij vloekte duidelijk en greep zijn toverstok vast.
|
|