|
Post by Madjic on Dec 4, 2007 19:25:50 GMT 2
Xander knikte. "Ja graag. Misschien word het dan allemaal weer normaal. Niet dat er al iets normaals aan dit moment met jou was. Het was allemaal toch al een grote betovering." Hij gaf haar een kus en stond op. Hij stak zijn hand naar haar uit om haar overeind te helpen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 4, 2007 19:31:13 GMT 2
"Haha, niemand is normaal Xander" Ze keek hem aan en volgde hem met haar ogen toen hij opstond. Ze pakte uiteindelijk zijn hand vast en trok zichzelf omhoog. Ze sloeg haar amren kort om hem heen. "Kun je je nog herinneren, de eerste keer dat we elkaar zagen. Zo grappig" Ze grinnikte en pakte zijn hand.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 4, 2007 20:21:33 GMT 2
Xander dacht even na en grinnikte toen. "Wat vond ik het verschrikkelijk dat die Julie toen ineens kwam." Hij gaf haar een kus. "Ik wilde gewoon moet jou alleen zijn. Vooral nadat jij je stok op me had gericht."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 4, 2007 20:28:31 GMT 2
Ze grinnikte. "Zo erg is ze niet, ze is erg aardig hoor" Ze knikte terwijl ze heme en zachte duw gaf. "Tja, moet je maar niet zo doen hé. Tegen iemand..." Ze keek hem plagend aan en gaf hem een kus op zijn wang. "Maar ik vond Italië wel geweldig!" meende ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 4, 2007 23:22:58 GMT 2
Xander lachtte. "Ja dat zal wel. Maar toen was ik niet donderend blij met haar." Hij pakte haar hand en begon te lopen. "Italië was ook leuk. Alleen jammer dat er zo'n abrupt einde aankwam."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 10:25:33 GMT 2
Ze glimalchte breed. "Het is maar of het een goede timing is toch/" Ze keek even om haar heen. "ach, de tijd dat ik met jou was was geweldig." Ze keek hem aan. "Iets wat ik niet zo snel ga vergeten" Gaf ze toe.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 5, 2007 14:09:03 GMT 2
Xander grijnste. "Mooi zo, want zo hoort het natuurlijk ook." Hij lachtte bij de herrindering terug aan die vakantie. "Maar we moeten wel een keer terug, want we hebben niet echt heel veel van Venetie gezien."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 15:02:02 GMT 2
Ze girnnikte bij zijn woorden. "we hebben altijd nog plaatjes op internet" Zei ze terwijl ze even terugdacht. "Misschien moeten we het over doen, maar dan ergens anders?" Het moest vragend klinken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 5, 2007 15:15:50 GMT 2
Xander lachjte en sloeg een arm om haar schouders. "Plaatjes zeggen veel minder dan personelijke ervaringen. Want zoals wij het hebben beleeft vind je dan ik niet op plaatjes hoor." Hij keek haar grijnzend aan. "En waar wil je dan deze keer heen?" (JEEEEJ ik mag gaan XD ik zat op school maar mag nu naar huis! )
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 15:24:12 GMT 2
Ze legde haar hoofd tegen hem aan. "Ja, je hebt gelijk. Ik heb dnek ik de verkeerde dingen gezien" Grijnsde ze terwijl ze en kus in zijn nek drukte. Toen hij begon over waar ze heen wou dacht ze na. "Ik zou graag met jou, Rachanna en Draco ergens heen wilen. Maar anagezien het tussen jou en Draco niet zo goed is. Hoeft het niet" Zei ze tegen hem terwijl ze nu grijnsde.
|
|