|
Post by Madjic on Dec 5, 2007 18:06:35 GMT 2
Xanders blik werd serieus. "Voor jou zou ik me op mijn aardigste gedragen, dat weet je toch? En ik denk ook dat Draconic niets zou willen doen om het voor jou of voor zijn vriendin te verpesten."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 11:24:06 GMT 2
Ze rolde even met haar gen. "Maar faken is ook niet leuk. Maargoed, dus je vind het leuk? Dan moet ik het even voorleggen aan Rachie en Draco" Zei ze met een glimlach en gaf hem een lange zoen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 6, 2007 16:38:49 GMT 2
Xander knikte nog net voor hij haar kus in ontvangst nam. Hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar tegen zich aan. Hij hoopte dat ze zijn antwoord jou begrijpen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 16:49:15 GMT 2
Ze legde haar handen om zijn middel en duwde zichzelf dicht tegen hem aan. Het maakte har niet uit wie er zou meegaan. Als Xander er maar was, dan was het oke.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 6, 2007 17:10:50 GMT 2
Xander verbrak het contaact tussen hen even en keek haar aan. Hij was zijn omgeving vergeten en vergat dat er ergens iets aan de hand moest zijn. "Tot dus ver onze wandeling." Zei hij zacht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 17:39:09 GMT 2
Ze keek hem aan toen hij de kus had verbroken. Ze hield haar hoofd schuin. Ze ging met de rug van haar hand over zijn wang en gimlachte kort. "Ik hou van je Xander" fluisterde ze terwijl ze haar hoofd tegen zijn schouder legde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 6, 2007 18:34:21 GMT 2
Xander gaf haar een kus op neus en glimlachte. "En ik hou van jou." Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd. "Met heel mijn hart." Hij gaf haar een kus op haar wang. "Heel mijn ziel." Hij gaf haar een kus op haar mond. "Met heel mijn bestaan."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 19:44:37 GMT 2
Zijn kusjes keitelden en ze grinnikte. "Hmm, ik ook" Ze drukte ene paar kusjes in zijn nek en keek hem weer aan met stralende ogen. Een tinteling ging over haar rug en het warme gevoel bleef. Ze ging met een hand door zijn haren, zacht strelend, soms wat kriebelend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 6, 2007 22:37:40 GMT 2
Xander grinnikte. "Je bent lief, aardig, intelliegent en bijzonder. Waar heb je eigenlijk aan verdient? Ik kan me niets bedenken wat ik gedaan zou hebben dat de goden zo belangrijk vinden dat ze me jou daarvoor hebben geschonken, jou liefde hebben geschonden."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 10:57:51 GMT 2
Ze slikte een beetje moeilijk. "Nee, eg dat niet. Dan ken je me nog niete cht" Fluisterde ze en zuchtte diep. "Ik ben verrot van binnen, iets waar je niks aan kan doen" Ze keek naar onder. "Ik ben echt niet zoals je denkt" Fluisterde ze.
|
|