|
Post by Madjic on Dec 8, 2007 14:23:06 GMT 2
Xander legde zijn wijsvinger onder haar kin en tilde haar hoofd op. "Ik weet wel wat je ben. Je bent mijn vriendin, van wie ik zielsveel hou. Je bent een prachtige bloem, met prachtige kleuren maar ook met gevaarlijke stekels." Hij glimlachte en keek haar teder aan. "Een bepaalt aantal mensen kunnen die stekels ontwijken, voor hen die dat niet kunnen.... zij moeten bvang voor je zijn."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:19:23 GMT 2
zeh ield haar hoofd schuin. Hij was echt heel lief. Ze wist niets te zeggen, en wou het ook niet. Ze drukte zichzelf dicht tegen hem aan. Ze hield echt van hem en dat wist ze, en hij wist het. Desnoods wist iedereen het. Het maakte haar niet uit.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 3:07:39 GMT 2
Xander glimlachte en sloeg zijn armen steviger om haar heen in de omhelzing. Hij was gelukkig met het feit dat hij hier was met haar en dat ze hier was met hem. Woorden waren nu niet nodig, niets leek nu nodig te zijn.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 16:53:00 GMT 2
Ze wou da ze uren zo kon staan, dagen, misschien wel weken. Ze wou alleen met hem zijn en drukte haar lippen zacht op zijn borst. Daarna keek ze omhoog met stralende ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 16:59:57 GMT 2
(Ff weer een plot wendeing XD)
Xander keek Kayleigh liefdevol aan toen hij een druppel op zijn hoofd voelde. Hij keek even omhoog naar de hemel en zag tussen de bladeren de grijze wolken. "Ow nee he." Mompelde hij.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:18:02 GMT 2
Ze volgde uitiendelijk zijn blik en zuchtte. "Dit is niet goed" Grinnikte ze. Ze drukte zacht haar lippen op de zijne. "Maar wat maakt het uit" MOmpelde ze tegen zijn lippen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 17:21:26 GMT 2
Xander lachte. "Je wilt hier blijven staan in de regen? Ongeintereerd dat de natuur doen?" Hij grijnste en gaf haar een kus. "Ik vind het best joh."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:26:13 GMT 2
Ze knikte. [b"Als ik maa rbij jou ben toch? Wacht, dan kunnen we ook gewoon naar binnen gaan"[/b] Ze kon zichzelf wel voor haar hoofd slaan. Ze pakte zijn hand. "Kom" De druppels kwamen nu met meer naar beneden.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 17:28:26 GMT 2
Xander grinnikte en haalde zijn schouders op. "Ik vind het goed hoor lieverd." Zei hij liefjkozend en liep met haar mee.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:30:47 GMT 2
Ze glimlachte naar hem. "Kom dan Ze liet zijn hand los om weg te rennen van hem. "Ik bene en trein" Zei ze lachend. "Tjoeke tjoeke tjoekeee tjoeek tjoeeekkkK!!!" Ze grinikte terwijl ze om keek.
|
|