|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 17:35:24 GMT 2
Xander lachte en rende achte haar aan. "Nou, ook al ben je een trein, ik haal je toch wel in hoor!" Hij strekte een hand naar haar uit.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:36:26 GMT 2
Ze lachte hard terwijl ze omkeek. Ze keek naar de hand en probeerde nog harder te gaan. Al ging dat niet. "Nou" Zei ze terwijl ze hem zileig aankeek.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 17:44:31 GMT 2
Xander sloeg zijn arm om haar middel en dwong haar daardoor vaart te minder. "Mijn engel, waarom ren je voor me weg?" Hij gaf haar een kus op haar wang.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 17:46:46 GMT 2
Ze draaide zich naar hem toe. "Het regent, en ik wil snel binnen zijn" Ze streek haar haa ruit haa rgezicht en drukte zacht haar lippen op de zijne. Ze hijgde lichtjes. "En je bent best eng" Zei ze zachtjes. Ze keek hem uitdagend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 18:04:35 GMT 2
"Nou dank je wel hoor! Ik hou ook van jou." Lachte Xander en trok haar dicht tegen zich aan. "Wat nou als ik niet wil dat we naar binnen gaan?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 18:07:45 GMT 2
ze probeerde weg te komen. Maar staakte haar pogingen maar. Ze hield haa rhoofd schuin. "Dan moet je hier maa riets doen wat ik heel erg leuk vind, en naar verlang" Zei ze terwijl ze hem een zachte duw gaf.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 18:11:06 GMT 2
"Hm... als het anderom was dan wist ik wel waar ik naar verlangde." Hij gaf haar een kus. "Want het is geen geheim dat ik ten alle tijden naar jou verlang."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 18:13:41 GMT 2
"Misschien evrlang ik ook wel hele veel naa rje, je zou het neit weten" Ze trok een wenkbrauw uitdagend op en legde haar handen op zijn kont. "Je zou he tniet weten" Flusiterde ze in zijn oor.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 18:19:20 GMT 2
"Inderdaad. Maar als je het me vertelt dan weet ik het wel." Hoij streelde haar gezicht en kuste haar nek. "Vertel het me, dan kan ik voorzien dat het gebeurd."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 18:34:13 GMT 2
"nee, liever niet" Ze draaide zichzelf weg. "Je zou er maar achter moeten komen" Ze keek neit om maar liep rustig van hem vandaan. "Maar je weet het" ze draaide zich om, en liep achteruit.
|
|