|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 18:41:50 GMT 2
Xander sprong achter haar aan en greep haar opnieuw vast. "Nee, ik weet het niet. En als ik het wel wist dan zou ik het nog van jou willen horen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 19:35:08 GMT 2
"Nee, je wee thet, maa irk heb geen zin om het te vertellen. Ik wil naa rbinnen wan itk heb het koud" Zei ze terwijl ze zichzelf weerlos trok. "Want het regent" Zei ze erachteraan. Ze keek hem utidagend aan en huppelde weg.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 23:31:01 GMT 2
Xander zuchtte lichttelijk teleurgestelt, maar toverde toen weer een glimlach op zijn gezicht voor hij weer achter haar aanrende. Dit keer zonder een moeite te doen om haar tegen te houden of vast te houden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 17:41:53 GMT 2
Ze bleef plots staan en draaide zich om. "Mwhuhaha" Zei ze waarna ze grinnikte. Ze sloeg haar armen om zijn hals heen. [b"Ik blijf liever hier, als het maar bij je is"[/b] Ze drukte haar lippen zacht op de zijne.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 19:19:46 GMT 2
Xander keek Kayleigh stomverbaasd aan. "Jij bent ook veranderlijk zeg. Wat wil je nou? Buiten of binnen?" Hij hield zijn hoofd schuin en keek haar nogaltijd verbaasd aan./
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 19:26:57 GMT 2
"Sorry, ik word vrolijk" Zeii ze. Ze zette een onschuldig gezichtje op. "Wat ik wil, ik wil jou. Hmmm ik verlang naa rje Xan" Flusiterde ze haast.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 19:40:58 GMT 2
Xander slikte en veegde even een natte pluk haar uit haar gezicht. "Is dat wat je wilt?" Vroeg hij zacht en hield zijn hoofd lichtelijk scheen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 19:43:15 GMT 2
"En we gaan kleren voor je kopen" Zei ze. Maar keek daarna serieus. "Ik mis je lichaam naast me als ik wakker word Xander. Maar het maakt me niet uit, echt niet of dat gebeurt of niet. Want ik wil gewoon dat je er bent"{/b] Zei ze terwijl ze over zijn wang ging.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 19:49:29 GMT 2
Xander keek Kayleigh even verbaasd aan, maar dacht toen dat hij het snapte. Hij gaf haar een kus op haar neus en glimlachte. "Ik neem je een keer stiekem mee de jongensslaapzaal in. En zal je beschermen tegen iedereen die ons tegenwerkt."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 19:53:14 GMT 2
Ze grijnsde. "Hmm, dat klinkt zo gek nog niet" Ze pakte zijn hand vast om hem zacht mee te trekken. "Kom, stukje wandelen" Zei ze terwijl ze zacht met de ander ehand zijn hand streelde.
|
|