|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 20:16:02 GMT 2
Xander lachte. "Door de regen wandelen? Is dat wat meisjes leuk vinden? Want dan moet ik dat maar eens aan wat vrienden van me gaan zeggen." Hij liep met haar mee en keek even naar de vallende regen voor hij zijn aandacht weer op Kayleigh richtte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 20:19:24 GMT 2
"Ja, dnek ik" Ze rolde met haar ogen. Want ze wist het niet. Niet dat het wat uitmaakte. "Regen, en iemand waarmee ik graag ben. Heel graag. Veels te graag" Zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 21:10:48 GMT 2
Xander schudde lachent zijn hoofd. "Hoeveel veels te graag?" Vroeg hij uitdagend. "Is het uit te drukken in woorden? Of alleen maar met daden?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 16:52:57 GMT 2
"Veels te veel. En ik weet niet of het daarmee is uit te leggen" Zei ze, ze dacht even na. "Met beide kan het wel, denk ik" Zei ze. "Maar daden zijn beter" Ze prikte hem in zijn zij.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 17:01:17 GMT 2
Xander lachte. "Nou dan moet je me dat binnekort maar eens tonen, heb ik zojuist besloten." Hij maakte even een stuiptrekje en probeerde haar hand te pakken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 18:08:14 GMT 2
Ze keek hem even aan. "Hmmm..." Ze beet op haar lip. "En waneer mag dat zijn?" Ze ging dicht op hem staan en ging rustig met haar vinger over zijn lippen en keke hem ietwat verleidelijk aan. "Want ik heb nu alle tijd" Ze tuitte haar lippen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 19:28:43 GMT 2
Xander trok een wenkbrauw op. "Ja ik ook, maar het regend. Ik weet niet of dat je zou storen?" Hij grijnste en pakte haar hand even. Hij gaf een kusje op haar vinger en liet haar hand vervolgens weer los.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 20:45:55 GMT 2
"Nee, niet nu, ooit weer. Ooit" Ze glimlachte en drukte een kusje op zijn mondhoek. Ze pakte zijn handen weer vast en legde haar hoofd op zijn borst. De regen was ze voor eventjes vergeten.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 20:54:31 GMT 2
Xander knikte. "Ik schrok al." Zei hij zacht en glimlachte. Hij streelde met zijn vrije hand haar natte haren. "Let the rain drown our shins." Fluisterde hij en gaf een kus op haar haren.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 20:56:59 GMT 2
"Let the rain fall down" Flusiterde ze zachtjes. "Ooit" Zei ze met een glimlach terwijl ze zacht haar neus tegen zijn kin drukte en op zijn kin een kusje drukte. "Love you" Fluisterde ze.
|
|