|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:07:47 GMT 2
Xander grinnikte zacht. "I love you more." En meer en meer iedere dag, dacht hij zich gelukkig voelen. "Ik kan me geen leven zonder jou voorstellen. Dat ik niet de leerlingenkamer in kan lopen en je glimlach snel genoeg zien. Een glimlach die op mijn donkerste dag nog de zon laat schijnen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:13:21 GMT 2
Ze ging zacht met haar huid over de zijne. "Never let me go" Flusiterde ze terwijl ze zacht met haar vingres langs zijn nek ging. "Ik blijf hier" Flusiterde ze en drukte ene kus op zijn kin. "OMda tik van je hou Xander, voor nu, en zolang het kan" Ze streek zacht oevr izjn gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:15:17 GMT 2
Xnader sloot zijn ogen en liet zijn hoofd een beetje hangen. Op de plek waar haar vinger gleed bleef er een spoor van kippenvel over en de plek waar de kus was beland voelde warm aan voor hem.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:22:37 GMT 2
Ze glimlachte en ging verder met het strelen van zijn nek. "Hmm" Ze pakte zijn hand vast en speelde daar wat mee. Ze sloot ondertussen haar ogen en legde haar hoofd otegen zijn schouder aan. Ze wou dat dit altijd kon duren. Ze had het heet gekregen, ondanks dat de koude regen viel.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:26:26 GMT 2
"Eigenlijk zouden we een droge plek moeten zoeken." Fluisterde Xander met gesloten ogen. "Maar ik heb helemaal geen zin om te gaan lopen en deze houding daarbij te moeten veranderen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:30:04 GMT 2
Ze wuou haar hoofd schudden. Maar had daar geen zin meer in. "Nee" Mompelde ze. Ze deed haar ogen open. En keek naar zijn gezicht. Ze glimlachte gelukkige. En sloot haar ogen maar weer. Ze drukte zichzdichter tegen hem aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:38:50 GMT 2
"Is het echt noodzakelijkk dat we in ons leven nog uit deze houdign komen en hier weg moeten? Want zo niet, dan stel ik voor om het ook niet te doen." Xander sloeg zijn arm zachtjes om haar heen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:40:48 GMT 2
"Ssst" Zie ze zacht teriwjl ze haa rogen opendeed en zijn gezicht zacht streelde. Ze drukte een kus op zijn mond en sloot toen haar ogen weer. "Ik heb het warm genoeg met jou" Zei ze, ze grijnsde nu en kreeg de kriebels weer.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:53:28 GMT 2
"mooi, dan heb ik zojuist voor ons besloten dat we nooit meer van deze plek komen." Hij opende zijn ogen even en glimlachte. "Of benje het daar niet mee eens?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:55:27 GMT 2
Ze grinnikte en keek hem aan. "Sufferd" Ze drukte een kus op zijn mond. "Als je nou je mond houdt" Ze strek over zjin gezicht. Maar sloot toen haar ogen weer. "Of je tilt me op?" FLusiterde ze.
|
|