|
Post by Madjic on Nov 28, 2007 14:11:53 GMT 2
Xander grinnikte. "Meisje, je moet wat vaker buiten komen. Als je jezelf nu al o geweldig vind, dan moet je maar eens goed om je heen kijken. Want dan kom je er achter dat je nog veel knapper, slimmer, liever en geweldiger bent dan je denkt." Hij keek haar liefdevol aan en kuste haar liefkozend terug.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 28, 2007 17:55:14 GMT 2
"Waarom zou ik vaker buiten moeten komen?" Ze stak haar tong uit. "Waarom vind ik, en ook jij mij über geweldig?" Ze keek hem vragend aan. "Ik weet dat ik geweldig bent, hou nou maar op" Ze stond op en deed of ze op een catwalk liep. "I'm to sexy for my shirt" Zei ze terwijl ze zich omdraaide. Ze liep terug terwijl ze half op hem sprong.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 29, 2007 0:25:31 GMT 2
Xander schudde lachent zijn hoofd. "Je bent verschrikkelijk." Zei hij geamuseerd terwijl hij haar opving en opgetilt hield. "Hoe kan ik nou toch met jou leven en zo van jou houden?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 11:31:42 GMT 2
"En nou ben ik weer verschrikkelijk, je weet ook niet wat ik ben" Ze stak haar tong weer een keer uit en keek hem daarna geamuseerd aan. "Gewoon doen, anders breek je me" zei ze, nu weer serieus.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 29, 2007 17:33:44 GMT 2
Xander grinnikte en trok haar naar zich toe. "Misschien zal ik maar enorm mijn best moeten doen om ermee te leven he." Hij keek haar gelukkig aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 17:46:38 GMT 2
Ze glimlachte terwijl haar hart in haar keel bonkte. Ze kreeg het weer helemaal warm. "Maar je leeft er al mee, je hebt me al in je leven" Zei ze zacht terwijl ze haar aren om hem heen sloeg. Ze drukte teder haar lippen op de zijne.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 29, 2007 21:17:00 GMT 2
Xander beantwoorde haar kus en weerhield zichzelf ervan te grinniken. Hij sloeg zijn armen stevig om haar middel zodat hij zeker wist dat ze niet weg kon komen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 12:00:08 GMT 2
Ze beet zacht op zijn onderlip en keek hem heel even aan. "Wil je me nog steeds uit je leven?" Vroeg ze aan hem terwijl ze hem weer zoende.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 30, 2007 20:22:32 GMT 2
Xander verbrak de kus en keek haar serieus aan. "Nee, nooit." Fluisterde hij en glimlachte brak uit op zijn gezicht. "Without you there is no life."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 20:26:40 GMT 2
Ze hield haar hoofd schin. "Do not say that" Ze legde haar vinger op zijn lippen. "Als je me niet had ontmoet, had je gewoon door kunnen leven." Haar hand gleed rustig over zijn borst terwijl ze hem aan blee fkijken.
|
|