|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 19:03:25 GMT 2
Xander lachte. "Een team van twee met een mascotte? Maar als jij mascotte bent dan kun je geen teamlid meer zijn, dus dan is het een team van een. En ik ben verloren zonder jou."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 19:05:21 GMT 2
Ze stopte met haar yel en keek hem stomverbaasd aan. "IK zou jou eens evrtellen dat ik, mee rben dan een teamlid. IK ben je liefde, een vreindin, een mascotte en nog meer. Dus dan kani k dat ook niet meer zijn" Ze stuurde een handkusje naar hem terwijl ze weer bezig ging met haar dansje.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 19:39:53 GMT 2
Xander sprong op. "Maar je moet mijn vriendin en geliefde blijven!" Riep hij semigeschrokken en rende naar haar toe. "Als je dat niemand meer bent dan ga ik dood en dan zal ik voor eeuwig een dolende ziel zijn!" Hij pakte haar handen en probeerde zijn grijns te onderdrukken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 22:07:35 GMT 2
Ze keek hem geschrokken aan en beet op haar onderlip. Ze grinnikteeven. "Tot nu toe, ben ik dat nog niet van plan lieverd" Ze grinnikte en drukte haar lippen teder op de zijne. "Want ik wil jou ook niet kwijt hoor" Flusiterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 22:36:03 GMT 2
Xander lachte. "Mooizo. Dus, waarneer gaan we jou de jongensslaapzaal in smokkelen? Of gaat Draconic me dan vermoorden?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 22:52:05 GMT 2
Ze beet op haar onderlip terwijl ze haar ogen in de zijne 'boorde'. "Snel genoeg prinsje. Misschien wel vanavond" ze stak haar tong ietjes uit waarna ze haar wang tegen de zijne aandrukte. "Of niet..." Flusiterde ze in zijn oor.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 1:19:58 GMT 2
Xander gromde zacht en sloeg zijn armen om haar heen. "Je bent gemeen, Kay." Hij had zin om zich met haar op de grond te laten vallen, maar hij wilde haar geen pijn doen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 27, 2007 12:46:13 GMT 2
Ze grinnikte en gaf heme en zachte kopstoot. "Weet ik, daarom hou ik ook zo van mezelf" Zei ze tegen hem. Ze gaf hem een kus terwijl ze daarna haar tong uitstak.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 27, 2007 18:53:52 GMT 2
"Ow ja hoor, ik kom weer op de tweede plaats! Ik ben net de eeuwige tweede!" Riep hij lachent en spreide wanhopig zijn armen. "Waarom houd er toch niemand van me?" Riep hij klachtend en deed geen moeite een grijns te onderdrukken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 28, 2007 10:47:17 GMT 2
"Ik kan er niks aandoen, ik vind meelf gewoon zó sexy" Ze keek naar haarzelf en deed haar armen om haarzelf heen. "Oeh baby ah baby" Zei ze terwijl ze opeens in lachen uitbarstte. Ze drukte haar lippen vlug op die van Xander. En kwam toen weero vereind. "Nee, jij bent de allerliefste!" Zei ze grinnikend.
|
|