|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 16:55:12 GMT 2
Xander knikte en leunde met zijn hoofd en beetje tegen de hare. "Klopt, alles wat je maar wilt." Hij knipoogde. "Dus je zegt het maar."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 16:57:37 GMT 2
Ze kwam iet sovereind. "IK heb alles al wat ik wil, maar nu je er toch oevr begint..." Ze keek hem uitdagend aan terwijl ze haar tong licht uitstak. Maar keekt oen weer seireus. "Jij bent alles wat ik wil hebben. En dat is genoeg" Zei ze tegen hem.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 17:02:41 GMT 2
Hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar naar zich toe. "Is er dan helemaal niets meer dat je wilt of wilt doen? Een volmaakt leven zonder wensen?" Hij grijnste en gaf haar een kus.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 17:05:32 GMT 2
Ze keek hem even nadnekend aan. "Oke nu weet ik het weer. Ik wil naast je slapen" Ze glimlachte naar hem terwijl ze daarna nog half nadacht. "En ik wil met je trouwen. Maar nu nog niet" Zei ze tegen hem met een onschuldig grijnsje rond haar lippen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 17:57:19 GMT 2
Xander lachte. "Ooit, mijn lief." Fluisterde hij haar toe en keek haar liefdevol aan. "En waarom kun je niet naast me slapen? Ik bedoel..." Hij twijfelde even. "Mijn lieve zus heeft die regel ook al verbroken." Hij glimlachte zwak.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 18:04:23 GMT 2
ze rilde even toen hij lfuisterde en keekh em aan. "Hmm, ik ben té lief om dat te doen" Ze keek hem onschuldig aan. "En misschien is dat wel een idee" Ze grinnikte terwijl ze hem een kus gaf.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 18:17:47 GMT 2
Xander grinnikte. "Ik te lief om regels te regels te breken? Nou niet echt. Als Carmen het kan, dan kan ik het beter! En wij samen kunnen het al helemaal geweldig."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 18:23:14 GMT 2
"Schat, ik had het over mezelf..." Ze tilde haar wenkbrauw op maar grinnikte toen. Ze drukte ene kus opz ijn voorhoofd. "Ik kan het beter" Ze hield haar hoofd schuin
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 18:49:54 GMT 2
Xander keek even verbaasd. "Hm, ze zeggen dat liefde blind maakt, maar mij maakt het doof." Hij grijnste. "Ja, dat zei ik! En we zijn we een topteam!`
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 18:59:47 GMT 2
{wat typ jij raar kijk dit : En we zijn we een topteam? Dat klopt niet ) Ze trok een wenkbrauw op. "Ja jouw wel, mij maakt het alleen maar nog mooier" Ze deed net of ze een ftoomodel was en glimalchte zo zoet mogelijk. Al snel deed ze weer normaal en stond op. ze begon een orndje te danse. "Topteam, yeah yeah. I'm the mascotte, yeah yeah" Zong ze.
|
|