|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 13:06:42 GMT 2
Roc stopte en grinnikte. "Maar ik wilde je bloed drinken." Hij probeerde zo'n Dracula-accent na te doen, dat lukte natuurlijk voor geen meter. "Want ben ben je mijn onstervelijke liefde."
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 13:10:05 GMT 2
"Daarvoor zou jij eerst een vampier moeten zijn. En ik weet niet of ik het wel zo'n goed plan vind om onstervelijk te zijn." zei Elvira grijnzend. Ze gaf hem een kus en was Glove ALWEER (gnegne) vergeten.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 13:15:02 GMT 2
Roc grijnste. "Nou, ik kon het toch proberen." Hij kuste haar opnieuw in haar nek en toen op haar mond. "Bloed drinken lijkt me eigenlijk niets, vooral als ik het dan bij zo'n mooi meisje als jou moet halen." Zei hij en kuste haar opnieuw.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 13:20:30 GMT 2
"proberen kan altijd." zei ze glimlachend. Ze draaide zich naar hem toe. Haar hand liet ze door zijn haar glijden. De glimlach leek niet te willen verdwijnen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 13:27:04 GMT 2
Roc sloot zijn ogen en bewoog zijn hoofd een beetje. Toen zijn ogen weer opende glinsterde ze. Hij legte zijn hand plat op haar wang en ging met zijn duim over haar lippen. "Jij hebt een wens die ik een keer gemaakt heb in vervulling doen gaan. Jij bent die wens." Hij sprak zacht en glimlachte. "Een lieve vriendin, maar jij ben honderd keer beter."
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 13:38:03 GMT 2
"Dat zeg je nu..." fluisterde Elvira zachtjes. Het was bijna niet te horen door de regen. Ze legde haar hand op die van Roc. Ze pakte zijn hand vast en haalde hem weg. Ze boog zich dichter naar hem toe en gaf hem een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 13:44:01 GMT 2
Roc wilde nog iets zeggen, maar dat ging niet echt meer. Toch elke keer als hij haar lippen weer voelde maakte zijn hart een sprongetje. En elke keer voelde hij zich weer gelukkig worden. Hij legte zijn hand, die hij eerst om haar heen had geslagen, op haar achterhoofd. Hij streelde haar over haar haar. Ze was ook zo mooi.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 13:50:06 GMT 2
Elvira's hart leek een hartslag over te slaan. Haar ene hand zat nog steeds in zijn haar en haar andere had zijn hand vast. Ze sloot haar ogen en opende haar mond een klein beetje.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 13:56:05 GMT 2
Roc grijnste inwendig en opende zijn mond ook een beetje. 'Ow ja, hier waren we gebleven.' Dacht hij en zocht met ijn tong de hare weer op. Zijn hand gleed nu naar haar nek en liet hem daar even rusten.
Glove keek weer op. Hij snapte er echt niets van. Het leek alsof ze elkaar aan het opeten waren of elkaar probeerde te verwonden. Maar ze leken geen pijn te hebben en het alleen maar leuk te vinden. 'Gekke mensen.' Dacht hij en liep zijn kop weer op de grond rusten.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 14:02:24 GMT 2
Elvira onderdrukte een glimlach en schakelde haar gedachtten maar even uit, voordat ze in de lach zou schieten. NEt als daarvoor ging alles automatisch, alleen nu wist ze wel wat ze deed. Ze hoopte maar dat niet weer iemand, of iets, kwam storen.
|
|