|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 12:38:52 GMT 2
Roc grinnikte. "Ik hoop het. Anders moeten we of heel nat worden of hier blijven." Zelf vond hij optie twee nog best verleidelijk knikken.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 12:41:21 GMT 2
"Als we hier blijven moeten er wel kussens ofzo komen. De hele tijd staan, nee dankje. Op de natte grond zitten, liever niet." zei ze lachend. Ze vond het wl een goed plan om hier te blijven.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 12:43:50 GMT 2
Roc dacht even na. "Is er geen spreuk daarvoor?" Hij meende daar eens iets over gehoort te hebben. "Maar ik ben er eigenlijk wel voor om hier te blijven." Hij grijnste breed.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 12:45:49 GMT 2
"Dacht het wel." mompelde Elvira. Ze zocht naar haar toverstok. Ze vond hem in een verborgen vakje dat in haar jurk zat. Ze glimlachte en mompelde een spreuk. Een paar kussens verschenen. "Helemaal mee eens." zei ze vrolijk en plofte neer op de kussens.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 12:48:19 GMT 2
Roc ging naast Elvira zitten. "Goed... dus we blijven hier tot het weer droog is?" Hij hoopte vurig dat het voorlopig nog niet droog zou worden. Hij sloeg een arm om haar heen.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 12:50:16 GMT 2
"Nee. Totdat de zon op gaat." zei ze glimlachend. Daar konden ze weliswaar mee in de problemen kunnen komen maar dat kon haar neit schelen op dat moment.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 12:54:12 GMT 2
Roc lachte. "Ja! Dat ik een beter plan. Tot de zonopkomt..." Hij keek even dromerig naar de regen. Er hadden zich al grote plassen gevormt. "Ik denk niet dat er iemand zo gek is om nu te komen kijken of er hier nog iemand is." Hij keek haar weer aan en glimlachte.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 12:56:43 GMT 2
"Híer niet. Maar ja. Dat is van latere zorg." zei ze lachend. Ze ging tegen Roc aan zitten. Ze keek even naar Glove en glimlachtte. Die lag er ook vredig bij.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 13:00:37 GMT 2
Roc knikte. "Ja, puntenaftrek ofzo is het me wel waard." Hij gaf haar een kus op haar wang en toen een in haar nek. Heel zachtjes beet hij. Hij snapte vampieren ineens, behalve het bloed gedeelte dan.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 13:03:10 GMT 2
"helemaal mee eens." zei ze zachtjes in zijn oor. Toen hij heel zachtjes beet lachtte ze zachtjes. "Hé, dat kieteld." zei ze lachend.
|
|