|
Post by Madjic on Jul 17, 2007 11:41:32 GMT 2
Toen ze eenmaal onder de bladeren waren voelde Roc dat het wel wat minder werd zo. Maar nogsteeds voelde hij de regen. Hij rende door tot wat verder het bos in en bleef toen onder een dikke boom staan. "Hier gaat het wel." Zei hij en zette Elvira weer op haar eigen benen.
|
|
|
Post by melien on Jul 18, 2007 17:04:52 GMT 2
Elvira was blij met Roc's jasje. Nu was ze tenminste een beetje droog gebleven. Ze glimlachtte naar hem toen ze weer grond onder haar voetten voelde. "De regen is er nog wel. Maar dat maakt toch niets uit." zei ze lachend. De giechelbui zat nog steeds onder haar huid.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 18, 2007 17:11:24 GMT 2
Roc knikte, hij voelde zich een beetje een verdronken kat maar dat maakte hem niet echt veel uit. "Inderdaad, maar hier gaat het wel." Er viel een grote druppel op zijn hoofd. Hij grinnikte. "Zolang ik maar bij jou in de buurt ben zijn die paar druppels het wel waard.
|
|
|
Post by melien on Jul 18, 2007 18:55:15 GMT 2
"Maar je bent helemaal drijfnat!" zei Elvira plagend met geveinsde verbazing. Ze keek van Roc naar het gordijn van regen wat een paar meter voor hen neerviel. Gelukkig had deze boom een dicht bladerdag dat ze voor de regen beschermde. Ze gaf het jasje weer aan Roc. "Hier. Je moet niet ziek worden doordat je shirt nat is." zei ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 14:23:19 GMT 2
Roc grinnikte en schudde zijn hoofd. "Nee, nat ben ik al. Dus het enige wat kan gebeuren is dat het jasje ook nat word. Hou jij hem maar om, ik heb hem niet nodig." Hij had het eigenlijk helemaal niet koud, eerder warm. Een warmte die van binnenuit naar buiten kwam.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 17:09:33 GMT 2
"Dat mag dan wel zo zijn, maar het houd je in ieder geval warm. Ik ben niet nat en het is ook niet koud." zei Elvira alleen maar. Het jasje hield ze nog steeds voor zijn neus.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 18:13:05 GMT 2
Roc grinnikte en pakte zijn jasje weer aan. Hij schoot hem aan en voelde al hoe zijn shirt en jas aanelkaar plakte. "Je hoeft je geen zorgen om mij te maken hoor." Hij gaf haar een kus.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 18:27:47 GMT 2
"Als ik het niet doe, wie doet het dan? Je broer en zus?" zei Elvira fronsend. Ze moest echter wel lachen. Hij had wel min of meer gelijk.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 19:57:16 GMT 2
Roc lachte. "Nou ja, ik mag niets zeggen. Want ik maak me, als het nodig is, ook zorgen om jou." Hij trok haar naar zich toe.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 21:46:08 GMT 2
"Nu maar hopen dat het nooit nodig zal zijn." zei Elvira glimlachend. Ze liet zich gewillig naar hem toe trekken. Haar schoenen had ze allang naast zich op de grond laten vallen. Ze was ze vergeten. Ze sloeg haar armen om hem heen en keek hem aan.
|
|