|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 21:50:36 GMT 2
"Als iemand het maar waagt eraan te denken je te vervloeken ofzo, dan breek in zijn of haar arm wel even." Roc grinnikte en kuste haar teder. Wat hij zei, dat zou hij waarschijnlijk ook echt doen.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 21:58:27 GMT 2
"Dat snap ik, ik ben er ook blij mee. Maar ik kan wel op mezelf letten." fluisterde ze en glimlachtte naar hem.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 22:01:15 GMT 2
Roc knikte. "Weet ik eigenlijk wel, maar dan nog." Hij grinnikte. "Ik sterf liever zelf dan dat jou iets zou overkomen." Hij keek haar even aan, hij hield zijn hoofd vlak bij de hare.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 22:09:48 GMT 2
Elvira schrok heel even bij de gedachte. Ze kon zich niet voorstellen om Roc zien dood te gaan. Ze schudde de gedachtte maar weer van zich af. Dat zou toch niet zo heel erg snel gebeuren. Ze keek in zijn ogen en kuste hem.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 22:14:31 GMT 2
Roc kuste haar terug en legte zijn handen op haar heupen. 'Echt zo jaag je meiden weg.' Hoorde hij Carmens stem in zijn hoofd. Eigenlijk moest hij lachen, maar de kus was hem meer waard dan lachen. Elvira was hem meer waard dan een binnenpretje. Zijn handen schoof hij langzaam naar achter naar haar kont.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 22:22:31 GMT 2
Elvira's handen gleden van Roc's rug naar beneden, onder zijn shirt. Ze had haar ogen gesloten en de regen leek heel erg ver weg. Ze had niet door dat ze nu ook nat werd, aangezien ze tegen Roc aanstond en zijn shirt nog steeds helemaal doorweekt was. Het maakte haar ook niet uit.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 22:30:21 GMT 2
Roc spande zijn spieren heel even toen hij Elviras vingers/ handen op zijn rug voelde. Maar toen ontspande hij zich weer. Hij aarzelde even of hij verder moest gaan en besloot toen dat hij het wel zou merken als Elvira niet meer wilde. Hij opende zijn mond een beetje en gaf zijn tong vrijspel. Hij wachte even of Elvira hem zogezegt binnenliet.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 22:42:36 GMT 2
Elvira had haar gedachten uitgeschakeld. Op dat moment leefde ze voor dat moment. Ze ging rustig met Roc mee. De kriebels in haar buik herinnerden haar eraan dat dit haar eerste echte tongzoen was.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 22:48:52 GMT 2
Rocs handen trilde even toen hij verder kon. Hij was heel blij, maar aan de andere kant gierde de spanning door zijn lichaam. Met zijn tong zocht hij die van Elvira op. Hij hoopte dat ze niet ineens haar mond dicht zou doen.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 22:59:59 GMT 2
Het leek allemaal vanzelf te gaan. Haar tong zocht automatisch die van Roc op. Een rilling ging over haar rug. Ze was alles vergeten. Het gala, het woud, de regen, de koude bodem.
|
|