|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 23:08:00 GMT 2
Roc liet een hand nog op Elviras kont rusten, de hand legte hij op haar rug. Zacht streelde hij haar rug. Bij de eerst aanraken van hun tongen drukte hij haar iets dichter tegen zich aan. Het ging allemaal van zelf. Af en toe beet hij heel zacht op haar lip, dan wel als hun tongen er niet onderleden.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 23:16:28 GMT 2
Elvira wilde Roc in de ogen kijken, maar ze wilde haar ogen niet openen. Ze was bang dat ze de magie dan zou verbreken. Ze ging op in het moment. De regen hoorde ze niet meer. Ze hoorde alleen nog maar heel zachtjes een deuntje spelen wat ze niet kon plaatsen. Haar vingers bewogen, zodat ze Roc's rug streelde.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 23:26:23 GMT 2
Roc wilde eigenlijk dat dit niet ophield, hij voelde zich warm en echt geweldig. De streling over haar rug ging niet meer zo voorzichtig, alsof hij nu pas snapte wat hij aan het doen was. Hij kreeg ineens het gevoel dat ze bekeken werden. 'Wat maakt mij het uit dat iemand ons zien? Ik schaam me er niet voor.' Dacht hij en keek niet om. Een wit gedaante kwam dichterbij, het leek wel alsof hij op handen en voeten liep. Hij keek vanuit wat struiken naar het tweetal. 'Ze eten elkaar op!' Dacht het gedaante geschrokken, maar deed niets.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 23:29:23 GMT 2
Elvira voelde ineens een raar gevoel. Een minder prettig gevoel. Ze brak de zoen voorzichtig af en opende haar ogen. Ze keek achter Roc toen ze iets wits zag slaakte ze een gilletje.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 23:32:17 GMT 2
Roc opende ook zijn ogen en wilde iets tegen Elvira zeggen. Maar toen ze inees gilde bedacht hij dat het niet het juiste moment was. "Wat is er?" Vroeg hij en draaide zich geschrokken om. De witte gedaante merkte dat hij gezien was en sprong toen naar voren. Voor Roc en Elvira bleef hij staan en keek ze even aan om er zeker van te zijn dat ze niets hadden. Roc was met stomheid geslagen toen hij zijn hond uit de struiken zag komen. Glove blafte een keek en kwispelde vrolijk. Ze hadden niets.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 23:35:07 GMT 2
Elvira schoot in de lach en liet Roc los. "Glove. Jij ondeugende hond.." zei ze met vonkjes in haar ogen. Ze aaide hem over zijn hoofd. Ze keek naar Roc en glimlachtte.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 23:38:05 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Ondeugend en veels te slim. Ik had hem om de slaapzaal vast gemaakt aan mijn bed! Hoe in hemels naam is hij los gekomen?" Toen zag hij een halve meter touw aan Glove halsband. "Ondeugend, veels te slim en te sterk." Verzuchte Roc. Glove blafte nogeen en likte Elviras hand.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 23:40:48 GMT 2
"Honden..." verzuchtte ze lachend. Ze sloeg haar armen weer om Roc heen. Ze keek om zich heen. Behalve natte planten, een natte Glove, een natte Roc en het regengordijn zag ze niet echt iets bijzonders. Ze was blij dat het Glove was die haar zo had laten schrikken. Voor hetzelfde geld had het iets of iemand anders kunnen zijn.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 23:44:31 GMT 2
Roc zuchtte. "Ja, en hij komt nog op zo'n fijn moment ook." Hij keek Elvira aan en glimlachte. "Je bent geweldig en prachtig." Zei hij toen, Glove proberen te negeren. Glove hield zijn kop schuin, bang dat elkaar weer gingen proberen op te eten. 'Ik kan er maar beter bij blijven.' Hij zakte door zijn benen en ging er rustig bij liggen.
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 23:47:58 GMT 2
Elvira keek van Glove naar Roc. "Tja. Hij mag dan wel slim en sterk en ondeugend zijn, maar zijn gevoel voor timing is wel heel erg..." zei ze lachend. Ze had veel verwacht, maar niet dat Glove ineens zou opduiken. Ze gaf Roc nog een kus.
|
|