|
Post by Madjic on Jul 19, 2007 23:53:10 GMT 2
Glove tilde zijn kop op. 'Zie je nou wel!' Dacht hij. Hij was eigenlijk wel verbaast dat Roc geen pijn had. Roc knikte en kuste terug. "Mmmm." Hij grijnste. "Ja, maar dat mijn hond ons ziet maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Als iemand ons ziet maakt me dat eigenlijk al niets uit."
|
|
|
Post by melien on Jul 19, 2007 23:55:41 GMT 2
Elvira keek vanuit haar ooghoeken even naar Glove. "Zolang ik weet wie er is boeit het niet." zei ze glimlachend. Niets kon haar avond nog echt bederven. Ineens hoorde ze ergens ver weg een klok slaan. "Nog een uur, dan is het middernacht." zei ze, nadat ze de kloklslagen had geteld.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 0:00:44 GMT 2
Roc knikte. "Moeten we dan dan terug op de slaapzalen zijn."Hij keek een beetje sip. Het liefst bleef hij tot de zonopkwam bij Elvira.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 0:02:37 GMT 2
"Ik weet het niet." zei Elvira met een zucht. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst. Ze had geen zin om terug te gaan. Gedeeltelijk omdat zij en roc dan naar verschillende leerlingenkamers moesten en gedeeltelijk omdat het nog steeds regende. Ze sloot haar ogen en luisterde naar de geluiden om haar heen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 0:05:30 GMT 2
"Ik hoop dat er gewoon geen limit is." Mompelde hij. Met een hand streelde hij Elvira weer over haar rug. Met de andere zocht hij naar haar handen en pakte er een van vast. "Tot de ochtentglorie."
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 0:08:56 GMT 2
"Mee eens." zei ze, zijn hand vast houdend en met haar ogen nog steeds gesloten. Glove was ze alweer vergeten. 'Gelukkig... morgen geen les.' schoot door haar hoofd. Haar voet zette ze een stukje opzij. Toen ze dit deed stootte ze tegen haar schoenen aan. Ze opende haar ogen en keek wat dat was. "Oja." mompelde ze bijna onhoorbaar.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 0:12:03 GMT 2
Glove liet zijn kop weer op de grond zakken en bleef de twee aankijken. Roc keek even naar zijn hond, nou ja staarde even naar zijn hond. Toen wend hij zijn blik af. Ondertussen was zijn hand naar Elviras armen gegaan en streelde hij deze.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 0:15:38 GMT 2
Een zucht van geluk ontsnapte aan haar lippen. Ze leunde weer tegen hem aan. De onderkant van haar jurk was behoorlijk vies maar dat maakte haar niet uit. Zolang ze maar bij Roc was. "Ik hou van je." fluisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 0:19:35 GMT 2
Roc boog zijn hoofd zo dat hij haar ongeveer aan kon kijken. "Ik hou ook van jou." Hij glimlachte en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ineens bedacht hij zich dat een van de wensen die hij aan het begin van schooltijd hier had gemaakt. Een lieve vriendin... Ja, dat was Elvira zeker. Hij glimlachte opnieuw en gaf haar opnieuw een kus op haar voorhoofd.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 12:21:23 GMT 2
Elvira glimlachtte naar Roc en onderdrukte een gaap. "Zou de regen nog ophouden?" vroeg ze zachtjes. Waarom wist ze niet. Ze vroeg het gewoon. Zonder reden.
|
|