|
Post by greenlightning on Jun 15, 2007 18:13:26 GMT 2
Shirie liep naar een rustig stukje. De ondergaande zon was voor haar geovle lang niet warm genoeg. Ze had extra kleren bij zich. Natuurlijk. En ze droeg een kort shirtje en een korte broek. Ze rilde van de kou, maar het was makkelijker om te veranderen als je minder aan had, dat had ze al jaren geleden ontdekt. Thuis veranderde ze gewoon naakt, maar hier vond ze dat neit erg verstandig. De wolf in haar brulde en wilde naar buiten. Hij voelde de volle maan opkomen. Shirie grinnikte. Ze zou wel zien of die Elin durfde te komen. Ze hing de tas aan een boomtak, dicht bij de stam, voor het geval het zou gaan regenen. Dat wist je tenslotte nooit in dit land... Zelf ging ze tegen de stam staan. Nu wachten. Op Elin, of de volle maan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 18:43:41 GMT 2
Na heel lang te hebben nagedacht was Elin toch gekomen. Ze had haar toverstok bij zich, en ze was Elin. Wát kon er nou überhaupt gebeuren? Ze was niét bang voor die Shirie ofzo. "Hey schat" zei ze sarcastisch toen ze het meisje bij de boom zag staan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 17, 2007 23:01:19 GMT 2
Shirie keek op en glimlachte onschuldig. 'Hey, lieverd! Heb je eht kunnen vinden? Ik hoop dat je neit teveel moeite had.' Ze liet even haar blik over Elin gaan. 'Leuke outfit. HEt wordt zo donker hoor, geen mens die het ziet. Je zal wel zien dat je beter relaxte kleren kan aantrekken.' Ze stond op en ging met een hand door haar haren. Haar korte spijkerbroekje was misschien iets te kort om door professor anderling te worden goedgekeurd, net zoals haar witte shirtje, die een groot gedeelte van haar bruine buik toonde en strak om haar grote borsten spande. Ze voelde de volle maan opkomen, maar ze had nog wel een half uurtje ofzo... zolang kon ze het veranderen wel tegenhouden.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 7:18:25 GMT 2
"Kijk naar je eigen kleren" zei Elin boos en ging met haar hand over het grijze rokje, daarop een roze truitje. "En schat?" vervolgde ze "Waarom heb je me ook al weer hier laten komen?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 18, 2007 15:02:48 GMT 2
'Jij wilde toch zo graag weten over mijn vreemde verschijnsels? Ik wil het je met leifde tonen hoor en over je kleding, dat was een compliment. Wees neit zo onzeker. Stijl heb je, al is daaarmee ook wel alles over jou gezegd.' Ze glimlachte poeslief, maar binnen in haar gromde de wolf gevaarlijk. Ze kon eht nog wel even volhouden.... Toto die tijd moest ze gewoon Elin hier weten te houden.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 8:44:40 GMT 2
"Nou" zei Elin waarna ze haar handen in haar zij plantte. "Schiet dan maar op liefje, ik heb haast". Verveeld maar met een mengeling van onrustigheid keek ze om zich heen. Ze had geen idee wat er zou gebeuren maar ze had het gevoel dat het niet echt iets leuks was. Waarom zou Shirie anders de hele tijd al aan het grijnzen zijn?
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 12:31:26 GMT 2
Shirie haalde haar schodeurs op. 'Ik kan je nu genoeg vreemde vertschijnsels laten zien, maar je moet toch nog even wachten op de uileg. Geen zorgen, het duurt neit lang meer.' Ze voedle dat haar lichaam zich begon aan te spannen en haar huid tintelde. Het duurde echt neit lang meer. Hoogstends een kwartier! Was ze zo uit haar ritme, door zoveel volle manen over te hebben geslagen?
|
|
|
Post by Krista - on Jun 22, 2007 8:07:28 GMT 2
"Zoals ik al zei" ging Elin geïrriteerd verder "Ik heb niet veel tijd.. Ik heb een eh.., afspraak". Eigenlijk voelde ze er helemaal niets meer voor om alleen bij Shirie te zijn. Een onbehagelijk gevoel had haar bekropen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 23, 2007 12:43:28 GMT 2
'oh, met wie?' Shirie grinnikte. Ze rilde en moest een grom onderdrukken. Haar lijf begon pijn te doen. Zou ze nu al kunnen veranderen? Ze keek naar de lucht. Die was al heel donker. Het laatste avondrood was al aan het verdwijnen. Met een schok zag ze de maan. Hij glom. Groot, rond en wit. Haar ogen bleven hangen. De aanblik ervan deed haar sidderen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 23, 2007 17:28:18 GMT 2
"Met een jongen" zei Elin spottend "Heb jij vast nooit, afspraken met jongens, want iedereen vind je freak en-". Ze maakte haar zin niet meer af maar keek bang naar Shirie en deed een paar stappen achteruit. De blik in Shirie's ogen maakte haar nerveus. "Shir" zei ze met een abnormaal hoge stem "Doe niet zo gek, het spijt me oke?"
|
|