|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 22:53:15 GMT 2
Roc grijnste breed. "Nou, Elvira." Hij sprong op. "Eigenlijk is hij van mij. Al luisterd hij zo onderhand net zo goed naar Carmen als naar mij..." Hij zweeg even en ging weer zitten. "Hij heet Glove en is het enigste dierbare wat ik van thuis hem meegenomen. En buiten dat is hij mijn beste vriend." Carmen pakte haar toverstoik en richtte deze op haar gezicht. "Hygiëna." Mompelde ze en haar gezicht werd schoongemaakt. "Hij is mijn held... was mijn held." Ze keek even vluchtig naar Miquel, die had al bewezen dat hij Glove taak wel over kon nemen. "Mijn broertje is als de doods voor hem."
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 22:57:50 GMT 2
Elvira gijnsde. "Wat is hij lief." meer kon ze niet uitbrengen. Ze had nu eenmaal een zwak voor dieren. Haar verlegenheid tegenover Roc was ze alweer vergeten.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 23:03:03 GMT 2
"Ja..." Zei Roc langzaam. "Meestal wel." Hij keek naar Elvira en Glove. Glove duwde zijn kop tegen Elviras hand aan en lipte deze. Hij piepte vrolijk en keek Elvira smekent om meer aaien aan. Roc glimlachte. Het deed hem goed dat Glove Elvira goedkeurde.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 23:06:59 GMT 2
Elvira lachte naar Glove en bleef hem maar aaien. 'Wat een schatje.' dacht ze. 'Net als Roc.' schoot er door haar hoofd. Bij die gedachte schrok ze toch eventjes en bloosde lichtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 23:12:12 GMT 2
Glove blafte een keer en sprong toen tegen Elvira op. Hij wilde eigenlijk alleen haar gezicht likken, maar hij duwde vrij hard tegen haar lichaam aan. "Glove!" Riep Roc, hij deed zijn ogen dicht. Hij wilde niet weten of Elvira zou vallen of dat ze zou blijven staan onder Gloves gewicht.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 23:20:13 GMT 2
Elvira dreigde te vallen maar zette net op tijd een stap achteruit en bleef staan. Ze kon niet anders lachen dan om Glove's gedrag. "Je bent net de hond van onze oude buren. Alleen een stuk vriendelijker." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 23:23:10 GMT 2
Roc keek boos naar Glove, maar zei niets. "Niet alleen maar. Hij heeft een bepaalde vijandelijkheid naar mensen die hij niet mag. Dan rend hij ze grommend achterna tot ze in een boom klimmen of dat hij een stuk kleding te pakken heeft. Xander Loir is een favo prooi."
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 23:24:42 GMT 2
Elvira keek vol ongeloof van Roc naar Glove. "Dit lieve beestje..? Een jager??" zei ze. Ze kon het zich haast niet voorstellen. Het was zo'n lieverdje.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2007 23:44:34 GMT 2
Glove hield zijn kop schuin en likte Elvira toen op haar gezicht. TOen ging hij weer op vier poten staan. "Hij weet precies wie kwade dingen in zinne heeft. Of gewoon mensen die ik niet mag..." Roc grinnikte. "Maar ja, dat zijn er op zich niet zo heel veel."
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:00:26 GMT 2
(LOL!!!!! lees je post nog is... ik denk dat de eerste 'Roc' 'Glove' moet zijn XD)
"Aha. Vandaar. Nou, dan ben ik blij dat ik daar niet toe behoor." zei Elvira. Ze liet zich nu wel weer in het gras ploffen.
|
|