|
Post by Madjic on Jun 5, 2007 16:15:00 GMT 2
Carmen liep stil het bos in. Ze keek enkele keren schichtig om zich heen en zuchtte dan opgelucht als ze niemand zag. Bij een dikke eik stopte ze en ging zitten. Uit haar tas pakte ze een klapper met noten en liedjes. Er zaten ook elke losse blaadjes in, maar waar was vooral op gekrast. Ze bladerde door tot ze bij een nummer kwam. "I believe." Mompelde ze. Ze begon zacht, maar met een heldere en zuivere stem te zingen. "I believe for every droip of rain that falls a flower grows. I believe that somewhere in the darkest night, a candle glows."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 20:49:11 GMT 2
'Jij bent mijn broer niet.' 'Hou toch je mond.' 'Je bent het echt niet! Als je me neit snel zegt waar mijn broer is...' Tyra dook snel weg toen Miquel haar probeerde te schoppen. Ze barstte in alchen uit. Haar tweelingbroer met een vriendin... De wereld zou vergaan! Ze had de hele weg gelachen. 'Weet je zeker dat ze hier ergens is?' Miquel gaf haar een nijdige duw. 'Ja, cdat weet ik zeker. Je weet dat ik dat soort dingen aanvoel.' 'Je bent haar gevolgd?' 'Dat ook.' Tyra kreeg een nieuwe lachstuip. Miquel vond het niet grappig. Toen zag hij Carmen. Een gelukkige glimlach kwam op zijn gezicht. Tyra zag het en vetederd gaf ze hem een knuffel. Ze pakte zijn hand en hand in hand leipen ze op Carmen af.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 5, 2007 20:54:48 GMT 2
Carmen hield ommiddelijk haar mond toen ze stemmen hoorde. Haastig stopte ze haar klapper terug in haar tas. Deze schhot echter open en ale bladmuziek en teksten vlogen over de grond. Carmen vloekte en begon alles van de grond te grissen. Wie kwam er nou weer hier en dan wel nu?
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:04:29 GMT 2
'Carmen!' Miquel riep naar haar. Hij bleef Tyra's hand vasthouden. Waarom niet? Ze was zijn tweelingzusje. Tyra knikte goedkeurend. 'Ze is mooi, Mik,' fluisterde ze. 'Weet ik. En lief ook,' fluisterde haar broer terug. Ze liepen samen op het meisje af.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 5, 2007 21:10:06 GMT 2
Carmen keek op en zag Miquel. Meteen veranderde haar gezichtsuitdrukking van het boze naar mild. Ze stond op en glimlachte. "Heey." Ze besloot maar niet 'te' te gaan doen. Ze wist niet wie dat meisje was en wist niet wat Miquel ging doen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:13:08 GMT 2
'Je hebt een goeie smaak, Mikkie, mijn lieve broertje,' fluisterde Tyra in zijn oor. Miqyel grijnsde breed, gaf haar een kus op haar wang en liep op Carmen af. Met tegenzin -leek het- liet hij Tyra's hand los. Ze bleef op een afstandje staan en bekeek kuerend haar broers gedrag. Hij zei dat hij was veranerd. eens zien hoe hij zich zou gedragen. Haar blik gleed van Carmen naar Miquel. Haar uitdrukking was neutraal.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 5, 2007 21:16:01 GMT 2
Carmen bleef rustig staan en kuchte. "Is er iets?" vroeg ze onzeker, ze was de blaadjes op de grond al weer vergeten. Na haar gesprek met Hunter had ze Miquel niet meer gezien, ze wilde hem zo graag vertellen wat er was gebeurt.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:18:50 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd. 'Nee, niks behalve dat ik blij ben je te zien! Zelfs met blaadjes in je haar ben je mooi, wist je dat?' Hij glimalchte en haalde er zachtjes een uit haar ahren. Hij glimlachte lief naar haar. Zijn vriendin... hadden die woorden ooit zo goed geklonken? Tyra voelde haar hart sneller slaan. Zo had ze Miquel nog nooit meegemaakt... Het leek alsof hij het echt meende..
|
|
|
Post by Madjic on Jun 5, 2007 21:27:45 GMT 2
Carmen glimlachte en omhelste hem. "Anders ik wel." Fluisterde ze. Ze voelde zich warm worden vanbinnen. "Ik heb met Hunter gepraat, hij lijkt het te recsepteren." In haar stem kon je haar blijheoid heel goed horen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:31:08 GMT 2
Miquel lachte opgelucht. Hij gaf haar een zachte kus op haar mond. 'Ik ben blij dat te horen, Carmen mijn roosje. Je voelt je nu waarschijnlijk wel veel beter?' Tyra liep op hen af. 'Hunter, was dat neit die ene jongen? Dat is toch een vriend van Terry Black?' Miquel had haar wat over hem verteld. De ruzie enzo. Terry had haar gewaarschuwd. Als Hunter kwaad zou worden op Miquel... Ze was dolgelukkig dat ze zich nu geen zorgen meer heofde te maken. Miquel zag eht en gaf haar een leive kus op haar wang, sloeg een arm om haar heen en trok haar tegen zich aan. Tyra glimlachte blij.
|
|