|
Post by Madjic on Jun 6, 2007 22:36:00 GMT 2
Carmen glimlachte flauw. "Ja, een verschikking zou het zijn." Mompelde ze. "Maar goed, mijn familie is dus een ramp. Maar daar kan ik niets aan veranderen, al zou ik het nog zo graag willen. Ik maak me er daarom ook geen zorgen over... nou over het feit dat ze ooit normaal worden, want dat gebeurd gewoon niet. Want ik maak me nog wel zorgen over wat ze allemaal kunnen doen. Maar dat zijn dingen waar ik nu niet aan wil denken." Ze had een vriendje en haar leven leek even geweldig. Ze liet deze tijd niet verstoren door de gedachte aan haar ouders.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 22:56:10 GMT 2
Miquel snapte het -wonder boven wonder- en liep op haar af. Hij sloeg zijn armen om haar heen, kuste haar op haar mond en drukte zich toen stevig tegen zich aan. 'Geen zorgen, CArmen mijn roosje, alles komt goed. Ik ben heir en ik bescherm je.' Tyra glimlachte. Dit was nou een Miquel zoals ze vaker had willen zien. Dit was de Mikkie die ze kende, die haar broer was, maar zoals maar weinig mensne hem zagen. Ze was trots o hem.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 6, 2007 23:02:23 GMT 2
Carmen glimlachte liefdevol. "Dank je." Ze vergat Tyra even en legte haar hoofd tegen Miquels schouders. Ze voelde veilig bij hem en dat was wat ze vaak, ook nu, nodig had. Ze moest er alleen voor zorgen dat ze niet te afhankelijk van hem werd. "Mijn beschermengel." Zei ze toen zacht en grijnste lichtelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 23:12:20 GMT 2
Tyra voelde een schok door zich heen gaan. Mikkie... Ze stond langzaam op en draaide zich om. Een vreemd gevoel van verdriet overspoelde haar. Zou ze haar tweelingbroer kwijt raken aan een meisje? Ze schudde treurig haar hoofd. 'Hey, Mik, ik ga maar weer. Ik meot nog even wat dingen doen.' Miquel leit Carmen even los en keek naar zijn zus. Er zat eits fout, dat voelde hij. Tyra rilde even. Ze had het opeens ijskoud. 'Dag, Carmen. Het was leuk je te ontmeoten.' Ze liep weg.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 6, 2007 23:15:01 GMT 2
Carmen fronste licht haar wenkbrauwen. "Ja, vond ik ook." Ze keek Miquel aan. Ze had het gevoel dat ze iets verkeerd had gedaan en voelde zich schuldig. Ze wist alleen niet waarom. "Heb ik iets verkeerd gedaan?" Vroeg ze onzeker en zacht aan Miquel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 23:20:03 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd. 'Nee, maar ik wel... TYRA!' Hij wist dat ze neit om zou kijken. Hij wist dat ze niet wou dat iemand kon zien dat ze huilde. Zelf voelde hij hetzelfde verlangen opkomen. Hij wilde neit weg bij Carmen, maar ergens diep in hem, vroeg een oerdiep instinkt van hem om zijn zus te volgen. Hij kon zijn wederhelft niet allee laten weglopen! Toch bleef hij twijfelend taan. Wat moest hij doen?
Tyra liep een paar minuten en liet zich toen hjuilend tegen een boom aan zakken. Ze wist niet waarom ze zo reageerde. Ze gunde het hem toch? Waarom voelde het dan.. alsof ze hem was kwijt geraakt?
|
|
|
Post by Madjic on Jun 6, 2007 23:28:25 GMT 2
"Glove!" Roc zocht tussen de bomen. "GLOVE!" Riep hij opnieuw. Maar inplaats van de witte herder zag hij nu iemand tegen een boom aanzitten. Hij bleef even twijfelent staan, maar liep er toen toch op af. "Uh, hoi. Heb je toevallig een witte herder hier voorbij zien komen?" Wat een belabberde openingszin, dacht hij. Carmen zuchte. "Ga maar." Zei ze met een glimlach. Ze wilde nog iets zeggen, maar haar aandacht werd getrokken door iets wits in haar ooghoeken. In een flits draaide ze zich om en keek naar de witte hond. "Glove, wat doe jij nou weer hier?!" Zei ze verwart. De hond kwam vrolijk op haar aflopen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 23:31:07 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd, zag de hond en keek er zo verbaasd naar, dat het leek alsof hij nog nooit eerder een hond ahd gezien. 'Ik ga niet. Ik ben hier toch voor jou gekomen? Ze snapt het wel.. Ehm.. wat vond je van haar?' Hij hoopte maar dat Tyra het zou begrijpen...
Tyra keke op. ze veegde haar tranen weg en slikte even. 'Nee, het spijt me, ik heb geen hond gezien.' Ze herkende Roc, maar wist niks zinnigs te zeggen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 6, 2007 23:33:50 GMT 2
Carmen scheurde haar blik los van Glove en keek Miquel weer aan. "Aardig... Ik wil niet tussen jullie in staan." Ze kon het maar niet uit haar gedachte krijgen.
"Okey." Roc deed aanstalte om verder te lopen, maar bedacht zich. "Gaat het wel?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 23:38:33 GMT 2
Tyra wist niet wat ze moest antwoorden. Daarom knikte ze maar. 'ja, tuurlijk. Ik.. stelde me een beetje aan.' Ze haalde licht haar neus op en ging staan. Ze wreef met de rug van haar hand de tranen weg. Ze probeerde te glimlachen, maar het resultaat was nogal flauw.
'Dat doe je niet. Echt niet.. het is gewoon..' Als hij het haar zou uitleggen, zou ze dat dan snappen? Zou ze begrijpen dat hij en Tyra geen woorden nodig hadden om elkaar dingen te vertellen? Hij zuchtte diep.
|
|