|
Post by Madjic on Jun 6, 2007 23:42:58 GMT 2
Roc hield zijn hoofd een beetje schuin. "Okey, dan is het goed... Dan ga ik maar verder met zoeken, ik ben Glove namelijk kwijt. Hij rook iets en is er van tussen gegaan."
Carmen zuchtte. "Goed, als zijn het zegt." Mompelde ze. Ze aaide Glove over zijn kop toen hij met zijn neus haar hand optilde. "Glove, waar is Roc?" Vroeg ze toen aan de hond. Glove keek haar met een schuinkop aan en blafte toen. Carmen glimlachte. "Ja daar heb ik wat aan." Opnieuw wende ze zich tot Miquel en glimlachte nog breder.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 23:48:44 GMT 2
Miquel lachte. Hij liep haar de hond toe en knielde voor hem neer. 'Laat mij eht eens proberen. Zeg eens, Glove, waar is je baasje?' De hond blafte naar hem. Miquel knikte. Toen stond hij op en keek naar Carmen. 'Hij zegt dat hij ergens tussen de bomen is.' Hij knipoogde naar haar. Duh.. ze waren in een bos.
Tyra knikte. 'ja, ik ga maar... weg denk ik. Mocht je Miquel zien.. wil je hem dan zeggen dat het niet zijn, nog Carmens schuld is? Ik moet.. gewoon even wennen dat hij een vriendin heeft en ik niet meer het enige meisje in zijn leven ben.' Ze draaide zich om en liep weg.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 18:31:36 GMT 2
Roc trok een wenkbrauw op. "Carmen? Is ze hier?" Hij grinnikte. "Dan ik Glove hij haar."
Carmen lachte. "Wat ben je toch een hondenfluisteraar." Zei ze vrolijk. "Maar ik vraag me af waarom Glove hier is en Roc niet."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:08:09 GMT 2
Miquel, niet wetend wie Roc was, haalde zijn schouders op. 'Als het zijn hond is zal hij hier ook wel ergens zijn. Ik vraag me wel af waar Tyra is...'
Tyra stopte en keek om. 'Ja, Carmen is bij Miquel. Kun je alsjeblieft de boodschap doorgeven?'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 21:15:01 GMT 2
Roc grijnste. "Is het wel zo verstandig als ik ze nu stoor? Ik wil niets moois verpesten." Hij had moeite zijn lach in te houden. Hij vond het al een vreemd idee dat Carmen een vriendje had, een andere dan Hunter dan, maar het zou pas vreemd zijn als hij ze samen zag.
Carmen knikte. "Ja, dat klopt dan wel weer." Ze keek de hond aan. "Glove, zoek het baasje." Vrolijk blaffent sprintte Glove weg het bos in. Carmen richte haar aandacht weer op Miquel. "En nu?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:18:28 GMT 2
Miquel haalde zijn schouders op. 'geen idee. Ik wilde je zien. Ik heb neit verder gedacht dan het moment waarop ik je in mijn armen kon sluiten en je zachte lippen weer kon voelen.' Hij glilachte en sloeg zijn armen om haar heen.
Tyra schudde haar hoofd. 'Dat zal vastt niet. Ik ben zelf wel weg gegaan. Ik voelde me een beetje.. ongewenst..' Haar ahr brak bij deze woorden.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 21:27:40 GMT 2
Carmen grijnste. "Ok, dat was dus stap een." Ze bewoog haar hoofd dichter naar die van Miquel.
Glove kwam tussen de bomen vandaan, hij rook het spoor van zijn baasje. Toen hij Roc een eindje verderop zag staan, sloop hij op hem af. Achter een aantal struiken bleef hij even staan en sprintte naar Roc. Roc zag de hond niet aankomen en schrok zich een ongeluk. Hij wist wat er aan zou komen, hij zou besprongen worden door Glove. Maar eer hij dat dacht werd hij al door de potenvan zijn viervoeten op de grond geduwt.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:43:33 GMT 2
Tyra sprong geschokken opzij en barstte toen in lachen uit. Ze knielde bij de hond en roc neer en aaide Glove over zijn kop, zonder zelfs maar te proberen Roc overeind te helpen.
Miquel knikte. Hij streek teder een pluk haar uit CArmens gezicht en zoende haar liefdevol. Niemand zag hen, niemand hoorde hen. Het waren alleen zij tweeen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 21:47:56 GMT 2
Glove likte Roc over zijn gezicht. "Glove!" Riep Roc, hij probeerde boos te klinken, maar moest lachen. Glove keek vrolijk op toen hij voelde dat hij gesaait werd. Hij likte Tyra voorzichtig over haar wang en sprong van Roc af. Roc grijnste. "Hij mag je, geloof ik."
Carmen sloeg zacht haar armen om Miquels nek. Ze voelde haar hart in haar keel kloppen, het kon van de zenuwen of van blijschao zijn, ze wist het niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:53:09 GMT 2
Tyra glimlachte naar hem. 'Ik hou van dieren. Thuis hebben we allemaal ons eigen huisdier en ik heb een grote familie dus.. ach je snapt me wel.' Ze grinnikte en aaide Glove. Ze vond het dier echt leuk. Ergens was Roc dat ook. Ze haalde har schodeurs op. Het zou wel.
Miquel gaf haar meerdere kusjes op haar mond en toen op haar wang, har neus haar vorhoofd. Hij keek haar diep in de ogen en voelde een rilling over zijn rug gaan. 'Ik denk... dat ik van jou hou,' zei hij zacht. Hij kon ichzelf wel slaan. Welke jongen zei dat nou? Dat zei je toch pas als je getrouwd was ofzo?
|
|