|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 21:59:44 GMT 2
Roc knikte. "Ik ben de enigste met een huisdier, nou ja mijn zusje heeft nog een cavia. Maar dat beest doet toch niets dan eten en slapen." Lachte hij. "Mijn broers en zus geven geen bal om dieren, vooral niet nadat Glove op hun gepiest had."
Carmen glimlachte liefde en vreugdevol, haar ogen glinsterde. Ze kuste hem op zijn mond en sloot haar ogen. Ze voelde zich met vreugde vullen, ze was niet meer bang voor wat er zou komen. Ze kon alles aan, zolang Miquel maar bij haar was. "En ik hou van jou. Dat is iets wat ik nog nooit tegen iemand gezegt heb." Zei ze toen ze hun lippen weer los waren en glimlachte opnieuw.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:16:51 GMT 2
Miquel voelde opnieuw rillingen, maar deze waren heel adners. hij had het ijskoud en bloedheet tegelijk. Hij trok haar nog dichter tegen zich aan en zorgde er kostte wat kost voor dat hun zoen neit onderbroken zou worden. Hij hield van haar. Dat was zo. ze wist het en ze hield ook van hem. Hij wilde haar zeggen dat ze de enige was. dat hij nooit eerder tegen iemand, behalve zijn meoder en zus ooit had gezegt dat hij van ze hield... maar dan zou het contact verbroken worden.
Tyra grinnikte. 'Ik heb heir op school een uil, maar alleen omdat ik mijn wolf neit mee mocht nemen. Wij wonen, vlak bij een berg. Op de hoge valktes lopen ze vrij rond. Zijn naar is Jeff, maar helaas, op deze school wordt hij neit toegelaten.'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 22:23:38 GMT 2
"Ik moet glove binnen ook aanlijnen, maar buiten mag hij vrij rond lopen." Zei Roc. "Maar goed ook, want aan de riem word hij gek. Vandaar dat ik ook vaak buiten met hem ben." Glove liep rondjes en snuffelde over de grond. Of en toe stak hij zijn kop in een gat, waardoor zijn witte vacht wat vuil werd. De ergenis was op Roc gezicht te lezen, maar liet hem zijn gang gaan.
Carmen ging met haand hand door Miquels haar. Ze voelde hoe haar lichaam en die van Miquel dichter tegen elkaar werden gedrukt door Miquel. Als er nu iemand zou komen, wie dan ook, zou ze hem vervloeken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:32:08 GMT 2
Mieuwl geloofde niet dat hij ooit gelukkiger was geweest. Hij hoopte nu dat Tyra ook een vriendje zou vidnen, zodat ze telgelijk zouden trouwen en ze allebei niet alleen zouden zijn, zodat ze gelijk bleven! Trouwen... Hij kon zichzelf wel slaan. Widle hij e kans op de 'troon' soms op het spel zetten?
Tyra knikte. 'Jah, maar een hond en een wolf zijn toch wel eits adners. Je weet nooit zeker of een wolf neit iemand aanvalt als hij honger heeft of zich bedreigd voelt.. daar kan zelfs de beste traienr niet voor zorgen.' Ze keek naar de inmiddels wit met bruone hond en grinnikte.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 22:36:52 GMT 2
Glove kwam weer vrolijk kwispelent aanlopen. Zijn tong hing uit zijn bek en zijn ademhaling ging best snel. "Glove jongen, wat doe je me toch aan? Nou mag ik je weer schoonmaken." Hij veegte het zand een beetje van Gloves kop. "Ja, je hebt wel gelijk." Zei hij tegen Tyra.
Carmen vroeg zich af wie de zoen als eerste zou verbreken. Zij wilde niet, ze wilde eigenlijk dat het nooit onderbroken werd. Maar dat zou zo vreemd staan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:42:40 GMT 2
Miquel voelde een rilling over zijn rug lopen. Een ijskoud gevoel in zijn buik deed hem verslappen. Hij verbrak de kus en produceerde een zwak glimlachje. Ze waren nog te jong om te trouwen... maar wat als hij nooit kon trouwen? Wat dan? Het was stom, dat wsit hij, om zich daar nu al zorgen om te maken, maar hij raakte het gevoel neit kwijt.
Tyra knikte en kwam overeind. 'Nou, ik laat je maar denk ik. Leuk je gezien te hebben. ' e zwaaide naar hem en draide zich om.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 22:47:12 GMT 2
"Hey, ik heb Glove nu gevonden en heb verder eigenlijk niets te doen. Zullen wij iets gaan doen?" Vroeg Roc een beetje verlegen. Glove duwde mijn kop tegen Roc buik. Niet voor aandacht, maar aanmoedeging.
Carmen keek Miquel aan, een kleine blos was op haar wangen verschenen. "Is er iets?" Haar stem klonk vrolijk en uitgelaten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 22:54:28 GMT 2
Tyra knikte. 'Ja, is goed. Ik zou eigenlijk emt Miquel iets gaan doen, maar ja, hij is nu emt Carmen. Nou ja, dat maakt neit uit. Waarschijnlijk ben jij toch gezelliger.' Ze glimalchte naar hem. Het onging haar volkomen dat hij verlegen werd.
Miquel knikte, schudde zijn hoofd, knikte opnieuw en haalde toen moedeloos zijn schodeurs op. 'Niks, Carmen mijn liefje. Ik... Nee, gewoon iets stoms.' Hij glimlachte naar haar, iets oprechter deze keer. 'Zullen we even gaan zitten?'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 22:57:53 GMT 2
Roc grijnste. "Goed, dat was deel 1. Nu nog uitvinden wat we gaan doen." Hij duwdeGlove van zich af en stond op. Hij klopte het stof van zijn kleren en keek Tyra toen weer aan.
Carmen knikte en liet Miquel los. Haar blik was iets minder vrolijk geworden. Ze voelde dat er iets niet goed ging met Miquel. Ze pakte zijn hand vast en keek om zich heen. "Waar wil je gaan zitten, gewoon hier of ergens anders?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 23:10:37 GMT 2
'Hier is goed...' Miquel staarde voor zich uit. Die brief van Tyra had hem wel geschokt. Hij had nooit serieus overwogen om te trouwen, maar om het niet te kunnen... Hij nam haar hand en liep rustig naar een boom toe. Hij ging er met zijn rug tegen aan zitten, met een knie omhoog en eht andere been gestrek. Hij zuchtte ongelukkig.
Tyra grinnikte. 'Geen idee. Ik vind alles goed. Van lopen tot actieve dignen. Ik ben neit zo moielijk.' Ze haalde haar schouders op. Elke afleiding van Miquel was prima.
|
|