|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 23:18:18 GMT 2
Roc dacht even na. "Met Glove gaan lopen dan?" Het was het beste idee waar hij op kon komen, dus de rest was echt bagger.
Carmen ging nast Miquel zitten en keek hem ongerust aan. "Miquel, wat is er nou? Je was net nog zo... gelukkig, maar nu. Je zei dat het iets stoms was. Is er iets waarmee ik kan helpen of je gedachte eraf kan brengen?" Ze hield zijn hand nogsteeds vast, zodat hun vingers in elkaar verstrengelt waren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 0:32:25 GMT 2
Miquel zuchtte diep. Het is echt iets stoms.. ik bedoel.. ik ben zestien..' Hij haalde diep adem en vroeg toen: 'Hoe oud denk jij dat je bent als je gaat trouwen?' Dit klonk nu al verkeerd. Hij vervloekte zichzelf in stilte, bedacht zich en vervloekte zijn verdomde broer...
Tyra knikte. 'Goed idee. Het is eindelijk weer eens lekker! Maar vertel eens wat over jezelf, ik ken je eigenlijk helemaal niet.' Ze betwijfelde of hij zelfs haar naam wist.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 8, 2007 18:35:17 GMT 2
Roc stak zijn hand uit. "Ik ben Roc Key en dit is GLove, maar dat begreep je denk ik wel." Zei hij grijnzent. "Ik ben een vriend van Carmen, nou ja, ze is meer mijn zusje. Een beetje vervangen van mijn echte zusje, die nu thuis zit bij mijn ouders."
Carmen haalde haar schouders op. "Weet ik veel. Wat mij betreft hoeft het nog even niet, mijn ouders willen dat ik trouw zo gauw ik van school ben. Maar dat ben ik eigenlijk niet van plan. Want zodra ik van school ben, ga ik nooit meer naar moijn ouders." Ze keek Miquel even schuin aan. "Hoezo vraag je dat eigenlijk?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 19:26:18 GMT 2
Miquel zuchtte diep. 'Ik zal misschien nooit kunnen trouwen. Een stomme regel van mijn vadr. Ik zou iets heel belangrijks moeten opgeven om te trouwen en ik weet neit of ik dat kan...'
Tyra grinnikte. 'Dan zijn wij bijna familie,'lachte ze,' Miquel is mijn tweelingbroer. Je weet dat ze emt elkaar gaan toch? Hij en Carmen?'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 8, 2007 23:04:08 GMT 2
Roc knikte. Er gleed even een vreemde blik in zijn ogen, maar die verdween al snel. "Ja, ze heeft het me vertelt. Ik ben blij voor haar, ze verdient het wel vind ik." In zijn stem was te horen dat hij zichzelf niet helemaal geloofte.
Carmen keek Miquel vragent aan. "Hoezo dan? Wat?"Ineen schoot haar iets te binnen. "Zit je daar met je hoofd? Trouwen?" Ze kon het niet geloven, ze waren nog zo jong en hij dacht daaraan!?!?
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 23:58:12 GMT 2
Miquel eek haar aan en schudde toen snel zijn hoofd. 'Nee nee, zo bedoel ik het niet. Ik dacht alleen, op een dag heb ik een meisje met wie ik trowuen wil en die misschien ook met mij wil trouwen. Misschien ben jij het, misschien een adner, maar in elk geval iemand. Maarja... dat kan ik dan dus niet...' Hij kon eht haar niet goed uitleggen. Wanhopig zocht hij naar woorden.
Tyra hoorde een vreemde klank in zijn stem. 'Je bent er niet blij mee dat ze een vriend heeft he? Maak je geen zorgen. Hij is mijn tweelingbroer. Hij zal goed voor haar zorgen, dat weet ik zeker!' Niemand kende Miquel beter dan zij.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 0:03:37 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Ach, het zal wel." Hij moest denken aan de ruzie van even geleden. "Ze moet het eigenlijk zelf maar weten."
Carmen legte haar hoofd tegen Miquels borst. "Je bent nog jong, daar moet je je nog geen zorgen om maken." Ze glimlachte. "Je moet je gedachte ergens anders op richten." Ze hief haar hoofd weer en keek Miquel aan. "Zoals de tijd die we samen hebben." Ze drukte een kus op Miquels lippen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 0:10:03 GMT 2
Miquel knikte. 'Dat is waar. Toch vind ik de gedachte aan trowuen wel fijn. Stel je toch voor, een vrouw die je voor altijd bij je hebt. Die je ziet als je 's ochtends wakker wordt en die je echt de jouwe kan noemen...' Hij kuste Carmen teder terug. Ze zou hem wel voor gek verklaren. Eerst player en dan toch denken aan trowuen! Eigenlijk... hadden die twee erg veel emt elkaar te maken.
Tyra grinnikte. 'Jaja, ik ken die blik. Ik snap je wel. Om heel eerlijk te zijn...' Ze keek even opzij en sleog haar armen om zich heen. De glimlach was verdwenen. '...ben ik er ook neit zo blij mee... ' Bijna zei ze het hem. Maar het zou hem vast niks kunnen schelen...
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 0:18:06 GMT 2
Roc zuchtte. "Ik had haar altijd met iemand anders voor gestelt. En nu dit, ik snap het gewoon niet."
Carmen knikte. "Ja. Maar de gedachte om zulke verantwoordelijkheden te dragen krijg ik al de kriebels van." Ze wilde bijna over kinderen beginnen, maar dat vond ze wat tever gaan. "Maar nu ben ik nog even jong en maak me daar geen zorgen om. En nu heb ik een heel lief vriendje." Zei ze grijnsent.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 1:00:06 GMT 2
'Oh? Ben ik lief? Goed om te weten.' Miquel grijnsde breed en sloeg zijn arm om haar heen. Hij kuste haar op haar voorhoofd en leit zijn hoofd zacht tegen de hare steunen. 'En ik heb ene heel leif vriendinnetje. En as ik ooit zou willen trowuen, dan doe ik dat gewoon. Ik weet zeker dat Tora hetzelfde doet.'
Tya keke hem verbaasd aan. 'Ken je Miquel dan? Dat wist ik niet.' Ze zweeeg even. 'Hij is neit zoals veel van jullie denken. Zo doet hij zich alleen maar voor.'
|
|