|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 1:05:08 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Het gaat me er niet om hoe Miquel is. Ik mag hem wel, dat is het probleem niet. Ik had er alleen voorgestelt met een goede vriend van ons. En dat ze Miquel boven hem verkiest vind ik... nou ja, vervelend."
Carmen probeerde te knikken, maar dat ging niet echt. "Je moet doen wat je wilt. Dingen die je zelf denkt dat goed zijn."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 1:09:42 GMT 2
Tyra knikte. 'Ehm... Hunter, ofzo? Ik ken hem niet. Tjah, het zou kunnen. Ik weet eht niet. Wat ik wel weet, is dat ik Mikkie nog nooit zo verliefd heb meegemaakt. Een keer eerder, maar dat liep niet goed af. Dit is adners. Ik hoop dat ze gelukkig worden...'
Miquel keek haar vragend aan. 'Hoezo dat dan? Vind je dat ik maar gewoon die stomme regel meot opvolgen? Wat kan mij die troon schelen. Waarschijnlijk krijg ik die toch niet...' Ergens vroeg hij zich af of eht verstandig as dat te zeggen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 1:17:21 GMT 2
Roc knikte. "Ik hoop het ook. En hoop en denk dat jij wel goed voor haar zal zijn." 'Of anders...' Dacht hij en glimlachte.
Carmen richte haar hoofd op en keek Miquel vragent aan. "Troon? ... Nou ja, laat maar. Wat ik bedoel is dat je zelf moet weten wat je doet en niet moet laten opdringen door andere. Dat heb ik zo onderhand wel geleert, of dat lukt is natuurlijk een totaal ander verhaal. Maar goed."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 1:20:00 GMT 2
Miquel knikte. 'Ach, het is gewoon een stomme regel. Maar je hebt gelijk. Genieten van nu. We zijn toch te jong om te trouwen of er zelfs maar over na te denken!' Hij kuste haar op haa mond en glimlachte. Hij was blij met haar.
'Ik goed voor haar?' Tyra was in de war. 'Natuurlijk, waarom zou ik dat neit zijn? Het is Mikkies keuze...'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 1:25:05 GMT 2
Roc sloeg zichzelf voor zijn kop. "Sorry, praten gaat me niet elke keer even goed af. Wat ik bedoel is dat ik denk en hoop dat hij goed voor haar zal zijn." Hij glimlachte schamend.
Carmen legte haar hoofd weer tegen Miquel aan. "Ik zeg soms wel slimme dingen." Lachte ze en legte haar handen op haar schoot. Ze sloot haar ogen even. Ze moest uitkijken dat ze hier niet in slaap viel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 1:27:57 GMT 2
Miquel streelde zacht haar gezicht. 'Je bent ook slim. Twijfel toch neit aan jezelf, liefje. Je bent mooi en slim en heel fijn om bij te zijn.' Hij rtok haar nog dichter tegen zich aan en gaf haar een kusje op haar haren.
Tyra glimlachte. 'geeft niet. Hij zal geod voor haar zorgen. Echt. Ik bedoel, ik ben een deel van hem. Als iemand eht weet, dan ben ik het. Ik weet dat hij echt om haar geeft en dat hij zich liever in elkaar laat slaan door een stel nerds dan dat hij haar pijn zou doen.'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 1:33:28 GMT 2
Roc glimlachte gerustgestelt. "Is hem geraden, anders dan krijgt hij mij op zijn dak." Lachte hij.
Carmen opende haar ogen. "Ik vind het fijn om hier bij jou te zijn." Het was maar iets simpels als in het bos liggen te nietsen, maar toch betekende het voor haar erg veel. Miquel was een schat, nee meer dan dat! Ze gaf meer om hem dan ze gedacht had. Zou hij dan toch de plaats van Hunter innemen? Carmen liet haar ogen halfdicht vallen. Nee, natuurlijk niet!
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 1:38:31 GMT 2
Miquel sloot zijn ogen. Even was hij thuis. Hij zat op het etrras met Lindsey en Tyra. Ze spraken honderd uit over trouwen. Tyra was pas acht, maar Lindsey was al zeventien. Ze besrpaken alles, de jurken, de muziek, het feest en de mannen. Miquel begreep eht niet. 'Jullie zouden geen prinssen meer zijn en ook nooit koningin kunnen worden!'had hij uitgeroepen. Tyra leek teleurgsteld, maar zin zus was naar hem toe gelopen en bij hem neergeknield. 'Mik,'zei Lindsey en legde een ahnd op zijn hoofd,'je mag altijd dromen en als je van iemand houdt, en je leven met die persoon wil delen, dan kan die troon je gestolten worden. Volg je hart en ga neit achter goud en macht aan.' Miquel glimlachte. Carmen alleen al was al meer waard dan die stomme troon. Als hij ooit een adner zou vinden, dan zou hij toch neit eens eraan denken om voor de troon te kiezen?
Tyra rekte zich uit. 'Dat weet hij. Buiten dat, hij zou ook een groot probleem hebben met mij, want ik laat hem geen meisjes meer playen, dat weet hij heel goed en hij zou er zelf neit eens aan denken. Dat weet ik weer.'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 1:43:42 GMT 2
Roc grijnste. "Ik moet Carmen maar gaan vragen of ik getuige mag zijn. Als ik het zo hoor."
Carmens ogen vielen nog iets verder zich. "Miquel. Ik ben bang dat ik straks inslaap val." Mompelde ze. "Wil je me wakker maken als dar gebeurd?" Ze kroop nog iets dichter tegen hem aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 14:07:17 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd. 'Echt niet. Maak jij mij maar wakker als ik in slaap val.' Hij knuffelde haar en liet zijn hoofd tegen de hare rusten. Ze rook zo lekker...
Tyra's gezicht betrok. 'Dat zal niet gebeuren,'antwoordde ze kortaf en ze draaide zich om.
|
|