|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 14:17:43 GMT 2
Rocs grijnst verdween en hij hield zijn hoofd schuin. "Wow, rustig maar hoor. Ik maakte maar een grapje. Maar hoezo? Houd hij toch niet zoveel van haar? Ik bedoel, ze zijn jong dat klopt, maar toch."
Carmen grinnikte. "Komt er straks iemand langs en dan ziet die ons zo slapen. Moet een prachtig aanblik zijn."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 14:29:22 GMT 2
'Jij bent altijd prachtig.' Hij kon zich wel voor zijn kop slaan, maar dan moest hij Carmen los laten en dat was het hem neit waard. 'Sorry voor de clishe, zal proberen beter complimentjes te bedenken.' Hij lachte.
Tyra zuchtte diep. 'Mik zal niet trouwen. De troon is te belangrijk voor hem.' Ze keek niet om, maar voelde zich wel schudlig. Ze was neit boos op Roc, maar op haar broer, Mike.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 14:31:47 GMT 2
Roc trok een wenkbrauw op. "Troon? Waar heb jij het dan over?"
Carmen grinnikte. "Je bent echt een charmeur." Ze opende haar ogen weer helemaal en keek naar de omgeving. Ze had het gevoel dat er iets ging gebeuren wat ze niet leuk ging vinden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 14:35:08 GMT 2
Miquel had niks door. Hij had nog steeds zin ogen gesloten en aaide carmen over haar armen. Het was zulk lekker weer en hij zat hier emt het meisje van zijn dromen. Wat kon er nou mis gaan? (heerlijk zo'n ongeluksbrengende zinxD)
Tyra draaide zich om met een flauwe glimlach. 'Mijn vader is een soort van koning. We zijn met vele kidneren thuis en mijn broer en ik zin nu derde op rang. Mijn oudste zus is van de lijst geschrapt. Ze gaat namelijk trowuen.' Ze haalde haar schouders op. 'Stomme regel van mijn vader. We mogen niet trouwen. Niet voor we gekroond zijn, anders gaat de troon aan onze neus voorbij.'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 14:43:24 GMT 2
Roc hield zijn hoofd schuin. "Dus jullie vader ontneemt jullie dat geluk een beetje.... want een onzin zeg." Hij sloeg zijn armen over elkaar. "Als je wilt trouwen moet je dat toch gewoon doen? Anders raak je je ware liefde nog kwijt." Roc geloofde erin dat er iemand was die voor je geswchapen was, maar als je die gene wegstuurde kwam ze nooit terug en zou je nooit glukkig met iemand zijn.
Carmen zuchtte en sloot haar ogen weer. Vast een verkeerd gedacht. Wie kon hun nu storen?
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 14:51:59 GMT 2
Tyra haalde haar schouders op. 'Wat mij betreft krijgt mijn stomme broer de troon, ik wil toch geen koningin worden. Nooit gewilt ook. Waarom zou ik? Helaas gaat mijn vader dan over de rooie. Niet dat eht mij veel kan schelen. Ik bedoel, hij is toch nooit echt tevreden en hij vergeetf me uiteindelijk toch alles.' Maaja, nu nog een jongen vinden om mee te trouwen...
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 15:00:49 GMT 2
Roc knikte. "Zo mag ik het horen! Een zelfbewuste en zelfverzekerde jonge vrouw." Zei hij met een knipoog.
Carmen schoot overeind toen ze gegrinnik tussen de struiken hoorde. Het was niet gegrinnik van plezier, het was een gemeen gegrinnik. Een gegrinnik die ze al wel vaker had gehoort. Het gegrinnik dat je alleen maar kon doen als je iemand door en door haatte en ze dan betrapt had.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 17:03:12 GMT 2
Miquel deed een oog open zuchte geergerd. HEt geluid klonk verdacht veel als een van zijn kleine broertjes die hem wilde vervelen. Maar die waren hier niet. Hij haalde opgelucht adem. Toch zat eht geluid hem dwars. Als hij zijn etter... broertjes neti waren, wie was eht dan wel?
Tyra grinnikte. 'Nee, ik ben gewoon papa's kleine meisje en hij kan me niks weigeren. Ik maak er gewoon misbruik van.' Ze grijnsde naar hem.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 17:06:26 GMT 2
"Ach dat helpt ook wel eens. Maar of het misbruik is of gewoon een voordeel gebruiken is, maakt niet uit." Zei hij met een knipoog.
Carmen slikte. "Ow nee."FLuisterde ze. Haar gezicht trok bleek weg toen een jongen de struiken uitkwam lopen. "Liggen jullie lekker?" Vroeg hij op een irritante toon. "Xander, maak dat je weg komt voor ik je nog wat aandoe." Siste Carmen en keek opzij naar Miquel. Nu zouden haar ouders echt meteen weten dat ze een vriend had.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 17:18:43 GMT 2
Miquel keek op. Hij keek van Carmen naar Xander. Met een zcht had hij eht door. 'Er is maar een ding erger dan mijn broertjes,'zei hij zacht,'de broertjes van een adner.' Hij kwam overeind en staarde de jongen aan. 'Kun je je zus even gedag zeggen en daarna verwdijnen? Je stoort.'
Tyra grinnikte. 'Ik ben blij dat jij dat ook vind.' Ze knipoogde terug. 'Gaan we dan maar?'
|
|