|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:10:33 GMT 2
"Natuurlijk niet." Roc glimlachte. 'En anders dan zou ik die oude brence opzoeken.' Dacht hij, wetend dat hij dat toch nooit zou doen. Glove liep naar Roc toe en legte zijn op op zijn been. Hij keek vanuit zijn ogenhoeken even naar Elvira, maar sloot zijn ogen toen Roc hem achter zijn oor krabte.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:14:38 GMT 2
Elvira keek naar de lucht. "Wat een lekker weer." zei ze met een zucht. Jammer dat de dag zijn eind al naderde (wat een tegenstellingen heb je op H2 en de echte wereld XD). Ze zette haar handen achter zich zodat ze daarop kon leunen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:19:45 GMT 2
(ja Maar het weekend word het heeeeel goed weer ;D) Roc knikte. "Gelukkig wel. Anders zouden we de hele dag binnen moeten zitten en dan... Hm..." Hij had willen zeggen dat hij haar dan niet kon zien, maar dat was wel heel overduidelijk. "Kon Glove niet voldoende buitenlopen." Hij keek naar Glove, maar was niet blij. Eigenlijk hadden hij willen zeggen wat hij dacht, zoals Luka altijd doet.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:22:35 GMT 2
(ik bedoelde eigenlijk dat daar de dag zijn einde nadert en hier de dag net is begonnen XD)
Elvira keek even naar Roc. "Ja. Ik zou niet weten wat ik zou hebben gedaan als..." ze bedacht zich nog net op tijd, "Ik de hele dag binnen zou moeten zitten." maakte ze haar zin af. Ze vond het niet zo'n goed plan om te zeggen wat ze echt dacht,
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:26:51 GMT 2
(ow XD sorry, ik dacht dat je het over het weer had XD)
Roc knikte. Hij hield op met Glove te aaien en ondersteunde zijn hoofd met zijn handen. "Maar gelukkig is dat niet zo. En over dingen die niet zo zijn denk ik niet graag... Behalve als het dingen zijn die ik eigenlijk wel zou willen dat zo was, maar dat niet zijn." Hij dacht even na over wat hij net gezegt had en grinnikte toen. Hij zag het gezicht van Saluka voor zich als hij dat tegen haar had gezegt, ze zou er geen woord van hebben begrepen.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:29:22 GMT 2
Elvira dacht even over Roc's woorden na. Het duurde even voordat de betekenis ervan tot haar door drong. "Juist ja." zei ze grijnzend. Ze keek naar Roc en bijna meteen verscheen er weer een blosje op haar wangen. Wat was er toch met haar aan de hand??
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:32:56 GMT 2
Zonder dat hij het in de gaten had staarde Roc naar Elvira. Glove porde zijn neus in Rocs zij, maar toen deze niet verder ging met hem te aaien stond hij op en liep naar Elvira. Hij ging naast haar liggen en legte zijn kop op haar been. Hij keek haar met grote ogen aan.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:34:42 GMT 2
Elvira keek nog steeds naar Roc toen ze Gloves hoofd op haar been voelde. Ze scheurde haar blik los van Roc en keek naar Glove. Toen ze zag hoe hij keek begon ze hem weer te aaien. Ze zei niets.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:36:06 GMT 2
Glove maakte een goedkeurent bromment geluid en sloot zijn ogen. Roc staarde nog steeds in trance naar Elvira.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:38:34 GMT 2
Elvira glimlachte om Glove. Ineens merkte ze echter een gevoel op dat haar al de hele tijd vertelde dat ze bekeken werd. Ze keek op en keek direct in Roc's ogen. Ze schonk hem een warme glimlach.
|
|