|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:41:38 GMT 2
Roc versteef en kreeg rode wangen. "Hm... sorry ikke..." Stamelde hij. 'Ok, betrapt.' Dacht hij. "Ik bedacht me dat je echt hele mooie ogen hebt." Hij loog niet en het was nog ongeveer de rede waarom hij staarde.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:45:29 GMT 2
Nu was het Elvira's beurt om rood te worden. En dan niet zo'n beetje ook. Ze wendde haar blik af. 'Doe normaal.' dacht ze. Ze probeerde om gewoon zichzelf weer te zijn maar ze kon geen woorden vinden en zichzelf al helemaal niet.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:49:38 GMT 2
Roc glimlachte. 'Okey, heeft effect.' Dacht hij. "Je hoeft er niet zo verlegen om te doen hoor." maar toen bedacht hij zich dat ze zich niet zo op haar gemak voelde. 'Okey, iets anders...' Hij stond op. "Het was een compliment hoor. En dan zeg je: Goh, Roc, bedankt." Hij deed een stap opzij. "En dan zeg ik: Met plezier, ik zou het zo weer doen!" Hij keek Elvira aan en grijnste breed.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:52:07 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "klopt. Eigenlijk wel." zei ze met een grijns. Ze had tenminste haar stem weer terug gevonden. Ze keek echter nog steeds niet naar Roc maar naar Glove. De rode blos (understatement of the year ladys and gentlemen!!!) op haar wangen was er nog steeds.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 0:55:19 GMT 2
Roc ging weer zitten. "Glove mag je wel trouwens." Zei hij. Hij had een nieuw doel, Elvira zich gemakkelijker laten voelen. "Al vind hij bijna iedereen aardig, zolang diegene hem maar aait." Glove lag zo stil, dat het leek of hij sliep. Alleen dat zijn kop af en toe bewoog, om aan te geven dat Elvira ergens anders moet aaien, verraadde hem.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 0:58:04 GMT 2
"Dat zullen wel veel mensen zijn. Wie kan nou zo'n lieve hondeblik weerstaan?" zei Elvira. Ze had het nu wel over Glove en honden, maar haar gedachten waren heel ergens anders. (living the fairytale....................)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 1:03:05 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Glove is vrij groot en als hij op mensen afkomt lijkt het soms of hij ze wilt aanvallen. Dat schrikt ze meestal af. En als je al helemaal pech hebt en plast hij op je." Hij grinnikte en keek naar Carmen, maar die was te druk met Miquel. "Dat is Carmen overkomen." Zei hij op fluistertoon, Carmen vond het niet zo leuk als mensen het wisten.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 1:05:29 GMT 2
Elvira voelde een giechelbui opkomen maar slikte hem weg. Dat zou nu niet al te slim zijn. Laat staan dat het beleefd zou zijn Carmen tegenover. "Ik hoop dat het mij niet overkomt." zei ze, de giechelbui die ze maar net wist in te slikken klonk door in haar stem.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 1:07:29 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Bij haar vond ik het wel grappig, maar ik zou Glove een klein schopje geven als hij het bij jou zou wagen." Glove opende een oog en keek naar Roc. Daarna sloot hij hem weer.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 1:08:49 GMT 2
Elvira kriebele Glove achter zijn oor. "Dat doet ie heus niet. Tenzij hij wil dat ik hem nooi meer aai." zei ze op een speelse, dreigende toon.
|
|