|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 17:54:26 GMT 2
Lachend deed Chloë een stap naaar achteren, zodat Rachanna zou missen. 'Ik kon echt m'n oren niet geloven! Ik had geen idee dat hij zoiets zou doen.' Ze grinnikte even. 'Maar vertel, hebben jullie al meer afgesproken? Wanneer jullie trouwen, waar, en dat soort dingen?' vroeg ze gretig en keek Rachanna nieuwsgierig aan. 'Ik wil alles weten!' riep ze lachend uit.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:03:21 GMT 2
Rachanna moest lachen om Chloë. "Het enige wat we afgesproken hebben is dat we deze vakantie even naar zijn ouders en broertje toe gaan om het te vertellen. En volgens Draconic willen zij alles plannen, en tegen die tijd zijn we al berjaard volgens hem.. Maar het gaat zeker leuk worden!" ZEi ze lachend en had er eigenlijk al heel erg veel zin in. Al moest ze dan voorlopig nog wel even wachten, wat haar niet zo heel veel kon boeien.. Maar toch.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 18:08:35 GMT 2
Chloë lachte even. 'Nouja, heb je altijd nog de tijd om je te bedenken,' grinnikte ze, en gaf Rachanna weer een lichte, speelse duw. 'Hé, ik wil wel alvast een plaatsje voor mezelf reserveren als bruidsmeisje, hoor!' riep ze lachend. 'Nee, maar even serieus - ik ga wel mee een jurk voor je kopen, hoor!' riep ze met een brede grijns op haar gezicht. 'Toch?' Ze keek Rachanna met een pruillipje aan.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:39:56 GMT 2
Rachanna keek haar even verbaast aan. "Maar ik wíl me helemaal niet bedenken!!" Zei ze en lachte vervolgens. "Dat meende je toch niet? Dacht je echt dat ik nog van gedachte zou veranderen?" Ze grinnikte. "Van mij mag je bruidsmeisje zijn.. Vast samen met Christa ofzo.. We moeten dat nog állemaal bespreken.." Zei ze en zuchte heel even en lachte vervolgens weer. "Jaa ik ga samen met m'n beste vriendinnen een jurk en alles uitzoeken! M'n vader heeft er tóch geen verstand van."
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 19:00:16 GMT 2
Chloë lachte luid. 'Gek, je wordt al helemaal gestrest als ik het woord 'je bedenken' alleen maar uitspreek!' riep ze lachend. 'Maar mannen hebben inderdaad helemaal geen gevoel voor mode. Althans, de meeste niet. Vooral vaders niet, en dan vooral niet van bruidsmode.' Grijnzend keek ze Rachanna aan. 'Maar daar heb je ons natuurlijk voor. Ik heb nu al zin om een jurk te kopen!' Enthousiast en vrolijk sprong ze op en neer.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 19:02:48 GMT 2
"Jaa vind je het logisch! Ik wíl me helemaal niet bedenken!! Daar is ie veeeel te leuk voor!" Zei ze grijnzend en sprong even op en neer. "Nou vooral mijn vader heeft tótáál geen gevoel voor mode. En ik wil wel een mooie bruidsjurk. Opzich is Draco daar ook goed in, maar ik wil niet dat hij me al in mijn bruidsjurk ziet voor de bruiloft. Dus ik heb jullie heeeel hard nodig!'[/b Zei ze grijnzend en stond weer stil.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 19:08:29 GMT 2
'Ja, want de bruidegom mag de bruid niet zien voor het huwelijk,' grijnsde Chloë. 'Dan zou je hem dus een paar maanden niet mogen zien!' riep ze, met een brede grijns van leedvermaak op haar gezicht (lol xD). Ze vond het grappig hoe overdreven Rachanna overal op reageerde, dus probeerde ze hiermee ook weer een grappige reactie van Rachanna te ontlokken. Lachend prikte ze Rachanna even in haar zij.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 19:10:43 GMT 2
Rachanna's grijns verdween en ze besprong Chloë letterlijk. "Flauw! Heel Flauw Chlo! Ik kan geen máánden zonder hem en dat weet je best!" Zei ze lachend. Maar het klopte wel. Ze zou nooit maanden zonder Draconic kunnen. "We gaan gewoon een jurk kopen en verstoppen die tot de bruiloft. Wat dacht je daarvan?" Zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 19:19:20 GMT 2
Chloë dook snel ineen toen Rachanna op haar af sprong, en slaakte een gil die halverwege overging in de zoveelste lachbui. Ze kwam weer overeind. 'Ja, ik weet het, ik bén flauw!' Ze stak haar tong even plagerig uit naar Rachanna. 'Maar ja, niet dat je anders die jurk maandenlang aan zou houden, ofzo,' zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 19:25:19 GMT 2
Rachanna lachte. "misschien moet ik een berg zout over jou laten vallen. Ben je een stúk minder flauw!1" Zei ze lachend. "En ja ik hou die Jurk Mááánden aan.. Gaat lekker stinken en wordt hij lekker vies." Zei ze lachend bij de gedachte aan maanden dezelfde jurk aanhebben. "Maar ik denk dat Draco mij zou ontvoeren als ik hem langer dan een week niet zie." Bedacht ze zich vervolgens.
|
|