|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 19:29:51 GMT 2
'Ja, dat lijkt me echt een goeie actie, kom je daar voor het altaar aanzetten in zo'n ongelooflijk ranzige jurk,' zei Chloë lachend. Ze zag het al helemaal voor zich. 'De ultieme test of Draconic echt met je trouwt omdat hij van je houdt. Rijmt nog ook,' zei ze, en gaf Rachanna lachend een duw, voor de zoveelste keer die dag. 'Dat zou ik maar gaan doen, ik help je wel mee om je jurk vies te maken.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:08:13 GMT 2
Rachanna lachte. "Ik denk niet dat we dat hoeven te testen hoor! Ik weet het wel zeker.. Welke gek gaat anders midden op het Podium, Voor ongeveer de hele school én zijn maatjes van die producers, mij ten huwelijk vragen? Dan moet je toch wel echt van me houden.. Nou anders gezegt.. Ik vind het wel écht iets voor Draco.." Zei ze toen ze erover na dacht.. Maar het boeide haar niks. "Maar dan staat hij wel meer verbaast dan als ik in een mooie jurk komt." Bedacht ze zich aan de andere kant natuurlijk.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 21:24:48 GMT 2
Chloë grijnsde. 'Tja, daar heb je een punt. Maar misschien geeft het hem gewoon een kick om een rare actie te doen voor een heel publiek. Wie weet...' Grinnikend keek ze Rachanna aan. Ze wierp even een blik op het kampvuur en hield haar handen er weer even voor. 'Weetje, we kunnen ook naar de boomhut gaan die Mara en ik ooit gebouwd hebben. Daar hebben we eten.' Breed glimlachend keek ze Rachanna afwachtend aan.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 21:28:00 GMT 2
Rachanna moest lachen om dat eerste. "Ik denk gewoon dat het beide is!" Zei ze grinnikend en keek haar toen grinnikend aan. "Goed idee! Ik neem het vuur wel mee.. Dan is het niet zo koud." Zei ze terwijl ze haar toverstok weer uit haar jas viste en het vuur en de takken liet zweven en Chloë vervolgens afwachtend aankeek omdat ze geen idee had welke kant ze op moest.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 21:52:57 GMT 2
'Oké,' zei Chloë glimlachend. Ze keek grijnzend naar de vliegende, brandende takken. 'Zolang je maar oppast dat je niet het hele bos in de fik steekt, hè,' waarschuwde ze Rachanna grinnikend. 'Oké, even denken, hoor...' Ze keek even om zich heen, in de hoop een herkenningspunt te vinden. 'Daarheen,' zei ze na een tijdje vastbesloten, en wees in de richting waar ze het bos verder in gingen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 22:01:24 GMT 2
"Nee Meid ik zorg ervoor dat er niks gebeurt met dit geliefde bos." Zei ze grijnzend en zorgde voor een soort beschermende bol rondom het vuur zodat ze niks in de fik kon steken. "Maar jullie hebben een boomhut? hoe stoer!" Zei ze en ging naast Chloë lopen om beter met haar te kunnen praten en zodat ze niet zo hoefde te scheeuwen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 1, 2008 16:32:04 GMT 2
'Goedzo, want anders steek ik jou in de fik,' dreigde Chloë lachend, terwijl ze even nadacht of ze wel de goede kant op gingen. Ze week een eindje naar rechts af. Daarna keek ze Rachanna weer lachend aan en knikte. 'Ja. Mara en ik hebben die een hele tijd geleden gebouwd - nou ja, met toverkunst natuurlijk. We zijn niet een stel zielige Dreuzels. Met een of andere spreuk hebben we de binnenkant toen aanzienlijk vergroot, van buiten lijkt het namelijk nogal klein,' vertelde ze. Na een tijdje kwam de boomhut in zicht. Met een triomfantelijke lach op haar gezicht keek ze om naar Rachanna. 'Kijk, dat is 'm!' riep ze vrolijk, waarna ze onder de boomhut ging staan en een spreuk riep, waarna de touwladder naar beneden kwam vallen.
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 15:46:22 GMT 2
"Dan wordt het wel een 'flammende' bruiloft niet?" Zei Rachanna en grijnsde breed terwijl ze naar de boomhut keek die Chloë aan wees. "Hij lijkt inderdaad wel klein, van buiten.. Lang leven de toverkunst dan maar hea!" ZEi ze grijnzend en liet Chloë eerst naar boven gaan zodat ze boven het vuur op een goede plek neer konde leggen en niet de hele hut in de fik staken.
|
|