|
Post by ruka on May 29, 2007 19:25:16 GMT 2
'Nou, dat valt toch wel mee?' vroeg Bou, 'Je doet toch niet zo dom tegen mij? En ik denk wel dat sommige jongens jou leuk vinden' zei hij en keek naar de zee.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 19:41:58 GMT 2
Meer dan sommige jonges,'dacht Shirie. Al had ze hier minder last van jongens dan op haar eigen school, ze was niet echt met jongens bezig. Ze waren wel leuk om mee te flirten zo af en toe, maar eigenlijk ocht ze gewoon vrienden, waar ze contact mee kon houden als ze weer terug moest naar haar eigen school. 'Jij zult vast ook wel meisjes hebben die op je vallen. Heb je al een meisje op eht oog?'
|
|
|
Post by ruka on May 29, 2007 22:27:46 GMT 2
'Een meisje op het oog?' Bou dacht na, 'nee niet echt, ik ben hier nog niet zo lang' 'Heb jij wel een jongen op het oog?' vroeg hij rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 22:39:39 GMT 2
Shirie zuchtte. 'Nauwelijks. Er is er wel een waar ik wat mee speel zeg amar, en ook wel een jongen die ik leuk vind. Maar als het niks word vind ik het prima. Ik heb geen behoefte aan een vriend ofzo. Dat geeft zoveel gedoe. Ik ben leiver... met veel jongens en vrij, dan met een en dat ik me altijd zorgen moet maken of ik neit vreemd ga enzo.'
|
|
|
Post by ruka on May 30, 2007 18:52:18 GMT 2
'Ben je zo iemand dan?, die snel vreemd gaat?' vroeg Bou rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 20:34:18 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'Nee, mijn laatste vriendje dumpde me omdat ik neit met hem naar bed wilde. Ik ben zelf nog nooit vreed gegaan en ben dat ook neit van plan. Maar, het is zoveel makkelijker om je geen zorgen te maken om anderen... ik bedoel, ik flirt gewoon graag emt jongens en ben heel makkelijk om vrienden met ze te worden. Als je een vriendje hebt wordt die alleen maar jaloers. Dat snap ik niet.' Ze staarde voor zich uit. 'Ik heb da toch voor hem gekozen?'
|
|
|
Post by ruka on May 30, 2007 21:22:11 GMT 2
'O, zo, ja dat klopt, je kiest voor iemand die van je houd, en als hij dan jaloers word dan is dat gewoon stom, en ik snap wat je bedoeld, gewoon geen zorgen maken over een iemand, dat je gewoon met iedereen nog om kan gaan' zei Bou met een lach. 'Maar ik maak me niet zoveel zorgen, veel meiden vinden me raar en willen niks met mij te maken hebben' zei hij en streek met zijn hand door zijn haar.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:15:43 GMT 2
'Ik vind je niet raar. Wat ben ik dan?'Shirie keek hem lachend aan, met een vleugje van beledigdheid. Zomaar zei hij dat! Was ze da zo vreemd? Toch nam ze eht hem neit kwalijk. Ze was idnerdaad anders.. en boos kon ze hier neit om worden. Zeker niet op hem.
|
|
|
Post by ruka on May 31, 2007 23:10:20 GMT 2
'Jij bent normaler dan ik' zei Bou en wist niet meer waar hij moest kijken, dus keek hij Shirie maar aan. 'Je bent cool' mompelde hij toen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 23:13:55 GMT 2
Shirie lachte. 'Dankje. Ik weet eht niet. Ik ben cool op mijn eigen manier, zoals eigenlijk iedreen wel wat cools heeft.' Ze keek naar de lucht. 'Ik hou ervan om om me heen te kijken in een drukke ruimte en dan van iedereen te kijken wat ze uiek maakt en hun goeie punten op te sommen. Het is heel vreemd, dat weet ik.' Ze keek hem aan en knipoogde. 'Al ik jouw goede punten eens opnoemen?'
|
|