|
Post by ruka on May 17, 2007 14:48:53 GMT 2
Bou had zijn gitaar in zijn hand en strompelde naar het verboden bos. Hij pakte zijn plectrum en begon te spelen, het was een snel en hoog nummer, maar het lukte hem heel goed.
|
|
|
Post by greenlightning on May 17, 2007 18:51:15 GMT 2
Shirie zong zacht een spaanstalig liedje dat ze van thuis kende. Ze trok haar jas dicht om zich heen. Ze had het koud. Ze ahd het altijd koud in dit stomme natte land. Opeens zag ze Bou. Ze stopte even en rende toen achter hem aan. 'Haaj,'zei ze en ze ging naast hem lopen. 'Speel je al lang gitaar? Ik ben Shirie Ashinta trouwens.' Ze speelde zelf al jaren gitaar. Een mede gitarist was erg welkom.
|
|
|
Post by ruka on May 18, 2007 23:16:38 GMT 2
'Ik speel al heel lang gitaar' zei Bou met een lach en stopte met gitaar spelen. 'Ik schrijf ook liedjes, soms, alleen in het Japans' zei hij met een lachje. 'Ik ben Bou. Speel jij ook een instrument?'
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 22:45:41 GMT 2
Shirie knikte. 'Ik speel gitaar, al sinds mijn achtste. Mijn liedjes zijn Engels, al ben ik meer Cubaans. maar wat heb je eraan om te zingen als mensen je teksten neit verstaan? Ik wil mijn boodschap meegeven.' Ze zuchtte even. Ze stopte haar handen in haar zakken en staarde naar de grond. 'Helaas gaan ze heel vaak over mijn moeder. Bij haar maakt het niet uit of ik Spaans of Engels zing, ze verstaat het toch wel. Dus dat doet er ook niet toe.' De liedjes over har moeder waren nooit positief.
|
|
|
Post by ruka on May 21, 2007 21:55:04 GMT 2
'Ik weet het niet, ik kan me in het engels niet zo goed uitdrukken' zei Bou rustig en keek naar de lucht. 'Ik geef ook wel een boodschap weg' zei hij er rustig achteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 22:02:50 GMT 2
Shirie knikte. 'Dat doen de meeste zangers van hun eigen teksten. Alleen teksten die een producent voor je schrijft zijn betekenis loos.' Ze dacht aan het laatste nummer over haar moeder. Ze hoopte dat ze die nooit te horen zou krijgen... Ze hadden al geen goeie relatie.. ruzie zou niet al te best zijn.
|
|
|
Post by ruka on May 22, 2007 19:38:51 GMT 2
'Klopt' zei Bou rustig en keek naar de grond. 'Zing jij ook?' vroeg hij er rustig achteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 22, 2007 20:53:44 GMT 2
Shirie knikte. 'Voornamelijk over zaken waar ik andere mensen neti mee lastig wil vallen. Er zijn er maar weinig die begrijpen dat het op mezelf slaat en dat ik het serieus meen. Zelfs nog minder mensen weten dat het.. nou ja, over mijn vader gaat, of mijn moeder.. of mezelf...' Ze draaide haar hoofd naar hem. 'Waar zing jij over?'
|
|
|
Post by ruka on May 23, 2007 23:10:06 GMT 2
'Over de liefde, meestal, of anders over verdriet' zei Bou en keek Shirie met een lachje aan. 'Dat ik meer op meisjes val die normaal doen, dan meisjes die heel verwaand doen enzo'
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 14:14:44 GMT 2
Shirie barstte in lachen uit. 'Dan ben ik absoluut neit de ware voor jou,'grijnsde ze,'mijn ego is groter dan het zwerbal stadion!' Ze keek naar de grond en haalde haar schoduers op. 'In lk geval weet ik het van mezelf. Ik zing niet vaak over liefde, in elk geval niet over leifde voor een jongen. Jongens vallen neit op mijn persoonlijkheid, maar op mijn uitreljk. Daarom zoek ik ook geen liefde. Vriendschap is beter.' Ze glimlachte naar hem.
|
|