|
Post by greenlightning on Apr 29, 2007 19:26:15 GMT 2
Terry sloop behoedzaam door het bos. Ze kroop onder struiken door, tussen de bomen en keek eerst heel goed voor ze een verlicht stuk over stak. De maan was zo fel als ee lantaarn deze nacht. Terry hield van de volle maan. Ze vroeg zich altijd af of er weerzolven waren op hun school. Als dat zo was, dan had ze ze in elk geval nog nooit aangetroffen. Op haar dooie gemak ging ze steeds dieper het bos in. Naast haar sloop een kleine schaduw. De ogen van de kat glommen fel geel in het licht en maakte het baby diertje bijna angstaanjagend. Terry grinnikte bij dat idee. Opeens hoorde ze iets achter haar. Geschrokken draaide ze zich om. Ze kon niet vragen wie het was zonder zichzelf te verraden, dus bleef ze doodsstil wachten.
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 14:50:47 GMT 2
Seth keek geschrokken op. Hij had niet verwacht hier iemand te zien, Laat staan Terry! Waarom kwam hij haar nou altijd tegen? Was het toeval of.. Hij was van plan die nacht voor het eerst echt zonder hulp te transformeren.. Nee hij was geen weerwolf maar een faunaat sinds een paar dagen. (Ik heb toestemming van een admin, zie zo dadelijk lijstje van Faunaten op de site). "Terry, ik ben het, Seth. Ik had niet verwacht jou hier te zien.." Zei Seth zacht maar net hoorbaar. áls hij al praatte was dat zacht.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 15:18:48 GMT 2
Terry liet zich op haar knieen zakken en begonzachtjes te lachen. 'Seth! Ik dacht dat je Sneep was! Als hij me nog een keer betrapt ben ik de lul!' Ze haalde opgelucht adem en sloop iets naar hem toe. 'Ik wilde wat ongredienten gaan halen voor een grap, wat doe jij hier nog zo laat?' Ze keek schichtig om zich heen, opzoek naar Sneep. Ze had geen zin in nog een avond strafwerk!
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 15:29:14 GMT 2
"Rustig maar, Sneep zit in zijn kantwoortje. En.." Hij besloot haar nu maar de waarheid te vertellen. "Ik ben hier om in een Lynx te veranderen, ik ben sinds kort een faunaat en.. Nou, nu weet je het in ieder geval" Zei hij snel. Hij keek Terry even aan. Zo.. Nu wist ze het, hoe zou ze reageren?
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 16:19:38 GMT 2
Terry glimlachte. 'Jij ook al? Ik hoor steeds vaker geruchten daarover.' Ze draaide zich om en kroop verder het bos in. Ze wilde hem wel over zichzelf vertellen, maar om heel eerlijk t zijn, had ze meer behoefte om met hem naar de openplek in eht bos te gaan, kruiden te halen en.. misschien samen veranderen... Ze kreeg kippenvel bij dat idee. Ze keek even achterom naar hem en knikte richting het dichte struikgewas. 'Kom je?'
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 16:36:23 GMT 2
"Ik kom eraan." Zei Seth rustig. Hij liep op een rustig tempo naar Terry toe. Hij dacht eraan hoeveel moeite het had gekost om faunaat te worden maar uiteindelijk, na 3 jaar was het gelukt! Hij zuchtte gelukkig bij die gedachte en keek naar de open plek, waar het een beetje natte gras glinsterde in het maanlicht. Hij hield echt van dit soort plekken en het rook er altijd heerlijk naar kruiden, vond hij.
(Laat Draconic ze eens betrappen tijdens een romantisch moment ofzo xD)
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 18:20:50 GMT 2
(hahaha, ja leuk;))
Ze liepen door pikedonker struikgewas heen en tussen hodnerden bomen door, voor ze de openplek bereikten. Het was daar licht, alsof het dag was, door de Volle maan die erop scheen. Terry grijnsde blij, de VolleMaanspringer was in volle bloei! Ze liep naar het midden van de open plek en knipoogde naar Seth. 'Ik wil je nog even antwoord geven,'zei ze mysterieus. Ze haalde diep adem en concetreerde zich. Laat het lukken. Langzaam veranderde haar lijf. He dwarte haren over op haar hoofd verspreidden zich over haar hele lijf, haar armen en benen werde korter en gespierder. Ze viel op vir poten neer en na een paar seconden was ze perfect veranderd in een slanke panter, zo zwart als de nacht. Terry de panter spinde naar Seth en hoopte dat hij haar mooi vond in deze vorm. Panters waren mooie dieren, nu maar hopen dat zij een geslaagd exemplaar was.
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 18:25:05 GMT 2
"Perfect!" Zei Seth bewonderend. Hij aaide Terry even (xD) En begon toen zelf te veranderen. Op zijn hoofd verschenen 2 grote kattenoren met kleine pluimpjes eraan, zijn ogenw erden ijsblauwe met een kleine pupil en hij begon haar te krijgen over zijn hele lichaam, dat ook begon te vervormen. Het ging allemaal vrij snel en in 19 seconden ongeveer was de transformatie compleet. Seth Spinde even. Zijn haren waren een stuk langer dan die van de panter.
|
|
|
Post by birgit on May 3, 2007 18:38:37 GMT 2
Tess kwam naar het verboden bos toe om even rustig over Terry, Seth en Draconic na te denken. Als ze over iets moest nadenken ging ze of naar het meer of naar het verboden bos.
Tess kwam bij de open plek en schreewde kei en kei hard: HELP, HELP, Er zijn hier twee dieren die hier niet horen te zijn. Tess herkende de zwarte haren een beetje. Maar ze kon zich niet echt snel bedenken wie die twee konden zijn...
|
|
|
Post by nouan on May 3, 2007 20:58:19 GMT 2
Seth keek verschrikt op. Na zijn kalmheid teruggevonden te hebben keek hij Tess rustig aan, om te ziend at ze geen kwaad wilden. Zijn ogen leken qua kleur niet op die van Seth maar qua uitstraling wel. Af en toe schraapte hij met zijn poot door het gras, vraag me niet waarom.
|
|