|
Post by » Aline. on Jun 26, 2007 17:06:50 GMT 2
Chloë grijnsde even naar Mara, en pakte ook nog maar een hand vol chips en stopte die in haar mond. 'Relaxt, hier,' zei ze grijnzend. Ze liet zich achterover vallen in de enorme berg kussens en maakte zich het er gemakkelijk. Zo zag ze het wel zitten, gewoon lekker liggen hier. Daar had ze niets op tegen. Ze zwiepte met haar toverstok, en er verscheen een cocktail, met ijsklontjes en een schijfje citroen aan de rand, in haar hand. 'Jij ook één?' vroeg ze aan Mara, terwijl ze het het glas aan haar mond zette en een slok nam.
|
|
|
Post by melien on Jun 26, 2007 22:18:41 GMT 2
"Nee dankje." zei Mara. Ze zwaaide met haar toverstok en hield binnen enkele seconden een dry martini met een olijf erin in haar handen. "Ik hou het wel bij een martini." zei ze lachend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 13:27:31 GMT 2
'Haha, oké,' zei Chloë grijnzend, terwijl ze nog een slok van de cocktail nam. Ze zuchte even, en begroef zich in de kussens, terwijl ze ook een paar lachend op Mara gooide.
|
|
|
Post by melien on Jun 27, 2007 14:21:14 GMT 2
Het lukte Mara om haar drankje in het glas te houden toen ze kussens op zich af zag komen. Toen ze weer onder de kussens vandaan was gekomen zat haar haar heel erg fout. "Ik weet wat we missen." zei ze grijnzend. Met een zwaai van haar toverstok stonden er twee make-up tafels met spiegels. Met een tweede zwaai kwam er een reusachtige kledingkast met allerlei soorten kleding en met reusachtige spiegels op de deuren. (sorry had ik ff zin in XD) Dat vond ze voorlopig wel even genoeg. Ze nam nog een slok van haar martini en stond op. Ze liep naar een van de tafels toe. Het elastiekje haalde ze uit haar haar nadat ze het drankje had neergezet op de tafel. Ze borstelde haar haar. Daarna liep ze naar de kast toe en bleef staan voor 1 van de deuren. Ze draaide zich om naar Chloe en vroeg lachend: "Wanna play dress-up?".
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 17:42:07 GMT 2
Chloë lachte hartelijk. 'Haha, echt weer wat voor jou hè!' riep ze grijnzend. Ze maakte zich los uit de kussens, en zette haar drankje neer op een bijzettafeltje, wat ze even snel tevoorschijn had getoverd. Ze hopste naar Mara toe en prikte haar even in haar zij, waarna ze op de kast af liep en een van de grote deuren ervan opentrok. De kast alleen al was reusachtig, maar de ruimte die zich erachter bevond was te groot om te beschrijven. Chloë's mond viel open van verbazing toen ze de enorme rijen met kleren zag. Alles wat je maar kon bedenken hing er: grote gala jurken, in alle kleuren en maten, casual kleding, kleding van vroeger, en nog veel meer. Chloë draaide zich om naar Mara. 'Mara... Moet je 'es kijken...' wist ze overdonderd uit te brengen.
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2007 16:49:34 GMT 2
Mara was blijven staan en wachtte Chloe's reactie af. Ze lachte om haar reactie. "Gaaf hea? Die spreuk gebruikt mijn moeder wel is en ik hield altijd erg van verkleden dus heeft ze hem mij ook geleerd." zei ze glimlachend. Ze liep naar een andere deur toe. Deze opende ze en ze liep de kast binnen. Van ergens diep uit de kast klonk iets van: "Laat de deuren wel open anders verdwaal je hier en kom je er niet meer uit.".
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 28, 2007 21:32:41 GMT 2
Chloë lachte even. 'Dat wil ik graag geloven!' riep ze de kast in, ergens in de richting waarvan ze dacht dat Mara was. Aarzelend zette ze een voet in de kast, en toen haar andere. Terwijl ze naar rechts de kast in begon te lopen, liet ze haar vingertoppen langs de kledingstukken glijden. 'Mara, waar ben je?' vroeg ze na een tijdje, toen ze haar vriendin nog steeds niet in het oog kreeg.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 9:35:16 GMT 2
Mara hoorde Chloe en liep zachtjes haar kant op. Ze had een jurk in haar handen uit de middeleeuwen. Eentje die de rijke dames altijd droegen. Ineens dook ze voor Chloe op. "Ik vind deze wel wat voor jou." zei ze met een grijns.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 29, 2007 20:35:25 GMT 2
Chloë sprong met een gilletje achteruit toen Mara ineens voor haar opduik. 'Jemig, je liet me schrikken!' zei ze eerst heel serieus, maar daarna barstte ze in lachen uit. 'Ja... Geweldig. Ik ben ook een soort jonkvrouw, hè,' zei ze lachend, terwijl ze de jurk bekeek.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 20:49:40 GMT 2
Mara moest lachen. "Dat was ook de bedoeling." zei ze, doelend op het laten schrikken. Ze gaf de jurk aan Chloe en verdween daarna weer in de kast. Ze had ergens nog een jurk hangen. Het duurde niet lang of ze had hem gevonden. Het was een heel eenvoudig jurkje met magische krachten. Ze kon het in alles laten veranderen wat ze maar wilde. Ze liep weer terug naar Chloe.
|
|