|
Post by » Aline. on Jul 3, 2007 17:42:09 GMT 2
'Haha, oké dan,' zei Chloë, waarna ze ook het een en ander uit begon te proberen. Er verscheen een paspop, en nog enkele spullen. Chloë keek Mara aan. 'En toen...' zei ze grijnzend, terwijl ze nog iets probeerde te bedenken wat ze nodig hadden.
|
|
|
Post by melien on Jul 5, 2007 9:49:55 GMT 2
"Uhm...." zei Mara alleen maar. Ze dacht heel erg goed na. HAar ogen had ze tot spleetjes geknepen toen ze een spreuk mompelde.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 5, 2007 20:44:35 GMT 2
Chloë glimlachte naar Mara en stak haar duim op toen ze het een en ander aan spullen zag verschijnen waarmee ze kleding zouden kunnen ontwerpen. Chloë liep naar de ontwerptafel, en bekeek een aantal ontwerpen die samen met de tafel waren verschenen.
|
|
|
Post by melien on Jul 5, 2007 20:48:31 GMT 2
Mara glimlachte en liep weer naar de kleedhokjes. Daar trok ze de galajurk weer uit en een wit rood gestipt zomerjurkje uit de 70er jaren aan. Ze kwam weer naar buiten. Haar haar deed ze los. Ze deed een haarband in haar haar en een parelketting om en simpele rode sandalen aan. Daarna liep ze naar Chloe toe.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 5, 2007 21:06:24 GMT 2
'Haha, flowerpower,' zei Chloë, terwijl ze een jurk uit de jaren '60 vasthield, waar je gek van werd als je er langere tijd naar keek. In alle kleuren van de regenboog stonden er bloemen op, in alle soorten en maten die je maar kon bedenken.
|
|
|
Post by melien on Jul 5, 2007 21:22:01 GMT 2
"Oh mijn hemel." bracht Mara alleen maar uit. Ze draaide zich snel weg van de jurk. De wereld ging om haar heen tollen als ze naar de jurk bleef kijken.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 18:53:04 GMT 2
Chloë lachte aanstekelijk en gooide de jurk achter zich weg. 'Dat dacht ik ook,' zei ze lachend. 'Ga jij naar het gala?' vroeg ze ineens. De jurken die hier hingen waren daar natuurlijk perfect voor, bedacht ze. Jammer dat zij er niets aan zou hebben.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 19:03:23 GMT 2
Mara schrok ze was het even vergeten. "Ja. Met Thomas. Help.". Ze had geen flauw idee van wat ze aan moest doen. Ze rende naar de kast. Ergens MOEST die jurk hangen. Ze had hem gezien. Ze stormde de kast binnen en ging met sneltrein vaart langs de rekken. Ze kon de sectie met galajurken niet eens meer vinden. Waar was die stomme, lichtblauwe met glitters en met een split tot halverwege je dij aan de rechterkant, galajurk? Hij stond haar echt perfect. Waarom kon ze hem nou niet vinden als ze hem nodig had? Ze moest er perfect uitzien met het gala.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 21:34:00 GMT 2
Chloë rende Mara achterna. 'Rustig, rustig! Welke jurk zoek je?' vroeg Chloë lachend, terwijl ze haar blik al langs de jurken liet gaan, alsof ze al wist welke jurk ze zocht. 'Hij kan niet weg zijn, dus als we gewoon even rustig zoeken...' mompelde Chloë, en ze glimlachte even naar Mara.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 21:36:14 GMT 2
Mara haalde even diep adem. "Ik zoek die lichtblauwe, met glitters en een split tot halverwege mijn dij aan de rechterkant. En dan de strapless versie." zei ze. Nu ging ze iets rustiger langs de rekken. Waarom was die kledingkast ook zo verdomd groot??
|
|