|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 16:42:50 GMT 2
Dromerig staarde Shiriewolf naar de weerspiegeling van de grote zilveren bol in het water. Ze lag met haar kop op haar poten en genoot van het frisse briesje. Dit was het enige moment dat ze het niet koud had, met haar dikke zwarte vacht. De witten plukken haar die zo hier en daar door haar vacht staken waren een mooi contrast met het zwart van de nacht en haar eigen kleur. Ze zuchtte diep. Het was wel eenzaam...
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 10:45:26 GMT 2
Teresia was weer eens veranderd. zoals elke volle maan. Ze blikte omhoog in het bos en huilde ernaartoe. ze kon de aanwezigheid van nog een andere wolf ruiken. En ze versnelde haar pas. Al snel rende ze het verboden bos uit. En kwam aan bij het huis van Hagrid. Hier probeerde ze rustig te rennen. Maar was té nieuwsgierig om te weten wie het andere gezelschap was. Uiteindelijk zag ze iemand liggen, ze snuffelde over de grond en hield afstand.Vriend of vijand was maar de vraag.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:35:16 GMT 2
Shirie's oren stonden recht overeind bij het horen van de huil. Ze kwam overeind en kwispelde. Het was geen gewone weerwolf. Een kindweerwolf? Nog een? Ze legde haar kop in haar nek en huilde een antwoord. Kwispeldn wachtte ze af, haar ogen gericht op het duister.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:16:28 GMT 2
Teresia ging laag en snuffelde de grond af. Ze kwam al snel bij het geluid en kwam plots oevreind. Ze gromde wat gevaarlijk, maar hield zich niet helemaal oevreind. "Vriend, of vijand" Het laatste gromde ze haast. Ze was benieuwd, ze rook niet zoals de oudere wolven, misschien jonger?
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:29:35 GMT 2
Shiriewolf gromde speels. 'Wat me het beste uitkomt.' Ze sprong op vier poten zichzaggend op Teresia af en liet zich toen opeens door haar poten zakken. 'Dus nog een... ik was al bang dta ik alleen met pure weerwolven te maken had. Iemand als ik is wel zo prettig.' Ze grinsde, voor zover een werwolf dat kon
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:32:32 GMT 2
Teresia bleef rustig staan. "Gezellig" Teresia begon om de wolf heen te lopen. Ze gromde zacht, maar speels. Ze snoof nog een keer. "Ik hoop niet dat ik je lastigval" Zei ze, ze ging weer door haar poten en bleef zo liggen. Ze spitste haar oren op de andere wolf.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:43:47 GMT 2
Shiriewolf kwaipelde en sprong op, rende als een gek rondjes om Teresia heen en liet zich voor haar door haar poten zaken. 'Ben jij gek? Ik ben al die eenzame nachten helemaal zat! Ik wacht al zo lang tot ik eindelijk eens iemand vond om de vollemaan mee door te brengen. Werwolven zijn ongezellig.' Ze rolde zich op haar rug en trappelde met haar poten in de lucht. 'Soms komt mijn beste vriend, als hij weg kan glippen.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:47:56 GMT 2
Ze keek raar naar de wolf. er besprong haar nu een raar gevoel. Een gevoel van eenzaamheid. Een gevoel van leegheid. Ze mistte teveel. Ze mistte haa rbroer, alles kwam nu naar haar toe. Ze lag nu echt op haar buik en gromde zacht. "Ik...Ik heb niemand" Zei ze zacht en snuffelde aan de grond.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:15:29 GMT 2
Shirie rolde zich weer om en keek haar medelevend aan. Zacht piepend liep ze op haar af e liet zich door haar poten zakken. 'Ooit had ik ook niemand,'zei ze zacht. Mijn moeder heb ik nog steeds niet. De hoer mag doodvallen. Maar wat is er dan? Heb je helemala geen familie meer?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:18:38 GMT 2
Een piepend geluid kwam uit haar keel. "Mijn ouders zijn dood. Me broer is er niet meer. Ik kan niemand vertrouwen. Niemand vertellen dat ik dit ben" Ze voelde tranen, maar wist dat ze nietm ocht huilen. Ze gromde en kwam oerveind. "Je moet blij zijn dat je nog iemand hebt, je zou van haar moeten houden, straks is ze er niet meer" Snauwde ze haast. Als zij een moeder zou hebben, of ene vader. Zou ze er nooit meer bij weggaan, nooit.
|
|