|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 1:01:51 GMT 2
Welke idioot staat er nou op zaterdag om vijf uur op? Nou ik. Shirie rende op haar gemak over het natte grs. Ze voedle zich 's ochtends altijd op haar best. De kou deerde haar neit, zolang ze maar in beweging bleef. Ze droeg een jogginbroek, die ze emt eht touwtje strak om haar middel had gebonde, zodat hij niet af zou zakken. Het shirtje was los en kwam voor de vernadering eens tot over haar broek. Haar haren waren in een staart gebonden, een zeldzaam gezicht. Ze leek nog bruiner door het lichte groen van haar shirje. haar broek was donkergroen. Heerlijk de morgen..
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 1:10:33 GMT 2
Brendon stapte naar buiten. "fijn hoor, als je denkt dat het een schooldag is" dacht hij in zichzelf. Hij was vergeten zijn wekker uit te zetten. Hij ging op het natte gras liggen, en hij plukte met zijn hand grassprietjes.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 1:14:01 GMT 2
Shirie zag de jongen ent op tijd en sprong over hem heen. Ze stopte en keek even om. 'Weet je zeker dat het verstandig is om op het gras te gaan liggen als eht zo koud en nat is?' Ze rende op haar plaats, niet alleen om warm te blijven, maar vooral ook omdat ze stijf stond van de energie.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 1:15:19 GMT 2
'Ach ik weet het niet, wat moet ik anders doen? Het lukt me niet meer om te slapen' verklaarde Brendon dat hij hier lach.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 1:20:46 GMT 2
Shirie haadle haar schodeurs op. 'Waarom zou je ook slapen? Het regent neit, de dag is al begonnen, slapen heeft geen zin. Je bent toch wakker! Wees actief, beweeg!' Om eht goeie voorbeeld te geven rende ze een stukje weg, draaide zich om sprong in de lucht, makte een slato, lande, maakte er nog een rende op hem af en maakt een flikflak in de lucht over hem heen. 'Zo wordt je wel wakker,'grijnsde ze vrolijk.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 1:23:31 GMT 2
"omg, moet ik al die kunsten ook gaan doen?" dacht hij in zichzelf. 'Ik sta al op' mompelde hij en gaapte even. Hij stond, maar verder bewoog hij eigenlijk ook niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 1:30:09 GMT 2
Shirie barstte in alchen uit. 'Kom op, waar is je enthousiasem? Ik meer vrolijkheid ene nergie gezien in een bejaarden tehuis, kom op, beweeg, laat zien dat je nog geen zestig bent!' Ze sprong op en neer als een konij, draaide rond, terwijl haar staart op en neer zwiepte. Hoe grauw de dag ook was, ze zag er even zonnig uit als altijd, alsof ze de spaanse zon ahd meegenomen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 12:28:52 GMT 2
Quizz kreeg een lach op zijn gezicht. 'Oke, oke' zei hij rustig. 'oke oke, ik ga wel zwemmen, dat vind ik leuker als hardlopen' hij rende naar het meer wou erin duiken, maar deed toen maar zijn shirt uit, en toen dook hij erin. Toen begon hij een klein beetje te zwemmen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 19:37:58 GMT 2
Shirie staarde hem verbijsterd aan. 'Ben je gek? Ht is zo koud...' Haar accent kwam weer terug en verward schudde ze haar hoofd. 'ACh, je zou me toch neit kunnen bijhouden emt rennen, laat staan emt zwemmen. Tegen de tijd dat jij de overkant hebt bereikt ben ik al twee keer om het meer gerend.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 19:48:54 GMT 2
'Bijna' zei Brendon alleen , hij had er geen interesse in. 'Als jij dat wil denken best, maar dan moet je maar bij Bou zijn ofzo, die zwemt bijna niet' Hij kende Bou vaag, en had hem nog nooit zien zwemmen.
|
|