|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:15:20 GMT 2
Shiries ogen straalden. 'dat is geweldig! Ik heb veel gelezen over meermannen. Het moet fantastisch zijn om te zwemmen zoals jij kan. Kan je dat eens laten zien?' Haar interesse voor hem was alleen nog maar vergroot. Blij dat ze hem niet had beledigd stond ze nu naast hem en was vertederd door zijn eerste aanblik. Opeens herinnerde ze ich weer wat. 'toen ik je sprak, toen zei je al dat je anders was. Ik had neit verwacht dat je op deze manier anders was.' Ze glimalchte.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:20:49 GMT 2
'Dat denkt niemand, je kan het ook niet zien' Hij sprong het water in, en hij zwom rond, hij keek om zich heen of hij iets zag liggen. Hij zag een oester en brak hem met zijn tanden open, "jammer geen parel" dacht hij rustig in zichzelf en toen hij de vijfde oester had vond hij een parel. Hij ging met oester en al naar boven en legde die op de kant. Hij zag er nu nog dunner uit, en hij was een stuk sierlijker.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:29:07 GMT 2
Shirie ging aan de kant zitten en bekeek Bou lachend. 'Het ziet er zo stoer uit. Het lijkt me geweldig om zo te kunnen vernanderen.' Heel wat beter dan mijn verandereingen... Ze glimlachte naar hem.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:30:31 GMT 2
Bou schoof de oester naar haar toe. 'Voor jou' zei hij met een lach. 'En zo stoer is het niet hoor, het is gewoon normaal geworden'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:37:40 GMT 2
Shirie nam de oester lachend aan. 'Dankje. ik vind ze absoluut niet lekker, maar alsnog bedankt. het gaat om het gebaar.' Ze grinnikte. Even dacht ze na en haalde toen een steen die ze gevonden had uit haar broekzak. hij was helder blauw. Het leek alsof er iets in zat, een vloeibaar goedje. Ze bood hem aan Bou aan.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:40:26 GMT 2
'Je hoeft hem niet lekker te vinden' zei Bou lachend. 'Er zit een parel in' Hij lachtte even, dat wist iedereen toch? 'Nee, je hoeft me niks te geven' zei hij met een lachje.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:48:22 GMT 2
Shirie keek verbaasd. 'Zit er een parel in? Ik had neit verwacht dat er nog jongens waren die daar vanaf wisten. De meeste denken dat die uit de grond worden gehaald.' Ze glimalchte, een bloosde licht. Ze had neit verwacht dat hij haar een oester met parel ahd gegeven. Ze opende hem en pakte de parel eruit. 'hij stinkt, maar hij is wel prachtig. Dankje, Bou!' Ze boog zich voorover en gf hem een kus op zijn wang. Hij twijfelde even waar ze de parel eht beste kon opbergen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:50:55 GMT 2
'Het is heel simpel, je legt de parel gewoon in een bakje met sop, ofzoiets, en laat hem daar een dagje in liggen. Sorry ik heb geen parel die lekker ruikt' Hij deed even zijn haar achter zijn oren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:53:27 GMT 2
Shirie knikte tevreden. 'dat is eene rg goed idee.' Eigenlijk had ze daar nog niks aan, want ze wist neit wat ze ermee moest zolang ze ging trainen, maar dat hoefde Bou neit te weten. 'toch wil ik graag dat je deze aanneemt. Ik denk dat hij heel bijzonder is. ik weet neit waarom, maar het lijkt alsof er iets inzit.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:59:41 GMT 2
'Daarom, je vind hem bijzonder' Bou slikte en keek er even na. 'Hou hem, hij beschermt je' Hij kende die stenen, ze waren speciaal, er waren er maar een paar op de hele wereld. Hij had een kracht, de kracht van leven. Het was niet zo dat je dood zou gaan als je hem niet meer had. Niemand wist eigenlijk waar ze voor diende.
|
|