|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 19:52:30 GMT 2
Shirie wierp hem een geergerde blik toe. 'Jij bent saai. Laat ook maar, ik heb toch niemand nodig om te trainen. Jullie zijn allemaalt veel te lui in dit landje.' Ze rekte zich uit, draaide zich om en rende er vandoor.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 19:57:32 GMT 2
'Daar komt hij net aan, hij zou vast willen pootje baden ofzo' schreeuwde hij tegen Shirie. Hij wees naar iemand met lang blond haar. 'Vraag maar aan hem voor een wedstrijd, ik heb vernomen dat hij goed kan zwemmen' hij dacht dat Bou dat niet goed kon, maar omdat hij een meerman was, kon hij het als de beste.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 20:18:29 GMT 2
Shirie stoptem slipte en draaide zich om. Ze zag Bou en herinnerde hem zich. 'Hey, ik kne jou!'lachte ze. Jij bent die gitarist, toch?' Ze keurde Brandon geen blik meer waardig. Hij had op teveel maneiren afgedaan als persoon die haar tijd waard was.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 20:33:09 GMT 2
'dat klopt' zei Bou met een onnozel lachje. 'Aangenaam'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 20:36:56 GMT 2
Shirie keek hem vreemd aan. 'Tss, zeg me nou niet dat je neit meer weet wie ik ben!' Niet dat ze zich zijn naam nog kon herinenren, maar zijn gezicht wist ze nog wel. Ze ahd hem ooit eens ontmeot, al wist ze al niet meer waar. Ze sloeg haar armen over elkaar en zuchtte geergerd. Deze jongens waren vervelend.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 20:52:00 GMT 2
'Sorry' mompelde Bou en keek naar de grond, hij liet zijn blote voeten in het meer zakken en vliezen waren nu tussen zijn tenen zichtbaar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 20:56:23 GMT 2
Shirie keek weer op en zuchtte toen. 'het geeft niet. Ik ben alleen neit gewend dat jongens zo nonchalant tegenover mij reageren. Meestal krijg ik wel eits meer, reacties zeg maar.' Ze glimalchte ontwapend naar hem. 'Geen zorgen, ik ben neit boos ofzo.' Ze liep op hem af en zag opeens de vliezen. Ze widle er iets over zeggen, maar besloot te zwijgen. Moest zij nopdig zeggen, mevrouwtje wolf...
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:04:17 GMT 2
Bou keek op. En glimlachte even. 'Oke' zei hij toen. 'Ik heb je wellis gezien hoor, maar ik ken alleen je naam niet' zei hij toen snel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:06:04 GMT 2
Shirie grinniket. Ze stak haar ahnd uit. 'Shirie Ashinta. Ik ben de uitwisselingstudent uit Cuba. Een van de twee, trouwens. Maar, sorry dat i het vraag, ik bedoel er niks slechts mee, maar wat is er met je voeten? wat ben je precies?' Ze was puur geinteresseert. Ze hoopte dat hij dat begreep.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:12:54 GMT 2
'Ik Ben Bou. Ik ben gekruist tussen een meermin en een soort elf achtig iets, hoe het is gekomen weet ik niet, maar als ik helemaal in het water ga ben ik een meerman, maar als ik er maar een stukje in ben, ben ik het niet helemaal zoals je ziet' zei hij, hij vond het niet erg om te zeggen ofzo, hij was daar gewoon open in.
|
|