|
Post by ruka on Jul 30, 2007 14:29:55 GMT 2
'Heb je al veel spreuken geleerd?' vroeg hij en hij ging aan de kant van het water zitten. Hij keek even naar haar en keek vlug weer weg, hij kreeg even een warm gevoel. Hij zuchtte en schudde zijn hoofd op het gevoel weg te krijgen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 14:36:22 GMT 2
Shinami ging naast hem zitten "Eigenlijk kan ik tot nu toe vrij weinig, behalve de spreuken in de lessen en ik kan nu ook een patronus..na lang oefenen" zei ze. "Is er iets??' vroeg ze toen met een glimlach.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 14:40:29 GMT 2
'N-nee' zei hij stotterend. 'Leuk, hoe ziet je partronus eruit?' vroeg hij toen om naar een ander onderwerp te gaan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 14:46:27 GMT 2
"Een kat geloof ik, wel een vreemde vindt ik.." zei ze. Ze merkte dat hij naar een ander onderwerp ging maar vroeg niet meer verder. "Heb jij een patronus?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 14:47:50 GMT 2
'Ja, maar die is niet zo bijzonder' zei Uruha met een flauw lachje. Hij kon toch niet zeggen dat zijn patronus een draak werd?
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 14:57:29 GMT 2
"Als ie niet zo bijzonder is, dan mag ik het toch wel weten?" vroeg Shinami lachend. Ze gooide een klein steentje in het water en liet zich achterover vallen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 15:03:10 GMT 2
'Het is een draak' mompelde Uruha voorzichtig. Het laatste woord leek bijna op fluisteren. Hij was benieuwd naar haar reactie, maar hij durfde haar niet aan te kijken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 15:22:07 GMT 2
Shinami keek verrast "Echt? Dat lijkt me zooo cool om als patronus te hebben!" Bij iedereen was het verschillend en patronusen die ze niet verwachten vondt ze cool.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 15:27:27 GMT 2
'Het is wel leuk opzich, alleen iets te groot' zei hij lachend. 'Hij had gedacht dat ze het niet zal geloven, omdat het niet echt een patronus is die iedereen heeft. Maar ik houd van spreuken, ik probeer er zovele mogenlijk zelf te maken, dat lukt nu opzich best wel goed' zei hij met een lach. 'Ik ben al een spreuk die iemand die dood is op kan roepen, dat is mijn lievelings die ik bedacht heb, daar ben ik trots op' zei hij, hij keek vluchtig naar Shinami.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 15:37:22 GMT 2
"Groot daar zul je gelijk in hebben" zei ze. Ze wou hem een keer zien,maar niet op een moment dat het nutteloos was. "Heb je echt zelf al een spreuk gemaakt? Cool" zei ze lachend. Ze ging weer rechtop zitten en keek af en toe vanuit haar ooghoeken naar Uruha.
|
|