|
Post by ruka on Jul 30, 2007 15:43:41 GMT 2
'Ja, ik houd van spreuken maken, alleen is het pech als hij niet werkt, dan moet je je hele berekeningen weer veranderen' Uruha keek over het meer. 'En heb je nog meer spreuken geleerd?' vroeg hij toen als gewoon intresse, niet dat hij wou weten wat ze allemaal kon ofzo.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 15:46:58 GMT 2
"De camouflage spreuk...die kende ik nog niet, bleh..zo graag voel ik geen doorzichtig ei op me kop hoor" zei ze. Eventjes grinnikte ze. verder kende ze de gebruikelijke spreuken en nog eentje die iets van gouden bellen maakte. Bijna nutteloos, ze kende de bezwering alleen niet meer.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 15:50:43 GMT 2
Uruha moest lachen. 'Dat snap ik, dat wil niemand denk ik' zei hij met een lach. 'Jij zit toch in de zwerkbal ploeg?' vroeg hij toen twijfelig.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 15:56:22 GMT 2
Shinami knikte "Wachter van Huffelpuf zei ze. "Een ei is lekker om te eten maar verder niet" vervolgde ze. "Zit jij in een zwerkbalteam? ik ken die teams niet uit me hoofd dus"
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 16:05:14 GMT 2
'Nee, een vriend van mij heeft zich alleen aangemeld. Hij heet Reita, je zal hem wel niet kennen, maar hij heeft zo'n neusband, misschien weet je dan wie het is' zei hij met een lachje. 'Hij heeft zich aangemeld als drijver' Uruha keek voor een paar seconde naar Shinami en keek toen weer weg.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 16:07:30 GMT 2
"Volgens mij heb ik hem wel eens gezien geloof ik, weet niet zeker maar goed" zei ze lachend. "Mijn geheugen is niet meer zo goed als eerst" Ze trok haar benen omhoog en sloeg haar armen eromheen. Ze was blij dat ze geen gewaad aanhad. 'maar ik geloof wel dat ik hem heb gzien, drijver...degene die de beukers wegslaan voordat je een ongeluk hebt"
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 16:15:13 GMT 2
'Ja, ik denk wel dat hij dat goed kan. En hoe vaak hebben jullie al gewonnen?' vroeg hij toen met een lach.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 16:17:07 GMT 2
Shinami dacht na "laatst waren er weinig wedstrijden, en we hebben er eentje verloren...voor de rest weet ik het niet meer" ze tikte op haar hoofd als teken van.. ja,zo slim ben ik niet.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 16:22:50 GMT 2
'Ach, ik ben ook heel vergeetachtig' zei hij lachend. 'Ach Reita zul je vanzelf ontmoeten als hij in het zwerkbal team van griff mag'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 16:24:14 GMT 2
"Daar heb je gelijk in! Dan zal ik hem vanzelf ontmoeten" zei ze. Opnieuw gooide ze een steentje in het water. "En..al veel gedaan de laatste dagen hier?"
|
|