|
Rust
Jul 2, 2007 23:03:05 GMT 2
Post by ruka on Jul 2, 2007 23:03:05 GMT 2
'Licht eraan hoe krachtig je bent, als ik een spreuk weet die mensen tot leven kan wekken, en hem zo vaak hem gedaan, en het steeds beter gaat, dan zal het lukken' zei Hunter met een twinkeling in zijn ogen. Iedereen die zijn vader dood zou maken, maakte hij weer tot leven. 'En jou zou het vast lukken' Hij lachtte en keek haar aan.
|
|
|
Rust
Jul 2, 2007 23:20:50 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 2, 2007 23:20:50 GMT 2
Terry sprong hem om zijn hals en trok hem stevig tegen zich aan. 'Dankje! Je weet me ook altijd blij te maken!' Ze leit hem weer los, bang hem anders te wurgen. Ze grijnsde breed. 'Stel dat ik mijn vader weer terug tot leven kon bregen... en mijn oom...' Ze trilde van opwinding en streelde het gouden medaillon.
|
|
|
Rust
Jul 2, 2007 23:25:46 GMT 2
Post by ruka on Jul 2, 2007 23:25:46 GMT 2
'Ik denk dat ik je moet teleurstellen, maar daar is het misschien iets te laat voor' zei hij twijfelig. 'Maar je kan het altijd proberen' zei hij er snel achteraan. Hij keek naar zijn stok, zonder iets te zeggen. Als hij die kwijt zou raken, dan zou hij niks meer zijn..
|
|
|
Rust
Jul 2, 2007 23:34:49 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 2, 2007 23:34:49 GMT 2
Terry knikte. Ze keek even beteuterd en schudde toen ahar hoofd. Een glimlach kwam weer op haar gezicht. 'Het maakt niet uit. Ik blijf proebren en ik blijf dromen. Zoalng ik maar een doel heb in mijn leven. Zonder dat zou ik nog eens kunnen instorten. Maar zolang ik weet wta ik met mijn leven wil, zal ik altijd door agan.' Ze sprak met de passie en overtuiging van een meisje dat al haar leven lang een doel voor ogen heeft.
|
|
|
Rust
Jul 2, 2007 23:39:26 GMT 2
Post by ruka on Jul 2, 2007 23:39:26 GMT 2
'Dat is een hele goede instelling. Dat doe ik ook, ik jaag achter mijn dromen aan. En achter de meisjes' Dat laatste zei hij voor de grap, want hij was geen meisjes jager. Hij zag alles gewoon normaal, niet alsof hij elke keer een meisje nodig had.
|
|
|
Rust
Jul 2, 2007 23:42:41 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 2, 2007 23:42:41 GMT 2
Terry lachte. 'Ja, zoals Carmen waarschijnlijk? Hoe gaat het nu tussen jullie? Heeft ze echt wat met Miquel? Wat ziet ze echt in hem?' Ze schudde haar hoofd en strekte zich languit op het gras. 'Als ik haar was zou ik het wel weten. Dan ben jij beschikbaar, nou, ik zou niet lang hoeven te denken.' Ze grinnikte en sloot haar ogen.
|
|
|
Rust
Jul 2, 2007 23:46:02 GMT 2
Post by ruka on Jul 2, 2007 23:46:02 GMT 2
'Nee, Carmen heeft met Miquel ja. Wat ze in hem ziet weet ik niet. Misschien had jij ook wel voor Miquel gekozen' zei hij met een lach.
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:02:04 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:02:04 GMT 2
Terry kwam weer overeind. Kon ze nou neit lekker blijven liggen? 'ik zou absoluut voor ou hebben gekozen. Waarom kiezen voor Miquel? Hij is knap, ja, maar meer ook niet. Ik bedoel, wat voor inhoud heeft hij nou? Ik bedoel, jij bent ook knap en leif en grappig en jij bent echt te vertrouwen. Voor mij zou het gen keuze zijn geweest.' Ze glimalchte weer naar hem. Hij moest zich neit zoveel aantrekken dat ze voor Miquel had gekozen...
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:07:56 GMT 2
Post by ruka on Jul 3, 2007 0:07:56 GMT 2
'Zij zou vast en zeker meer in hem gezien hebben. Hij is, zal ik maar zeggen, stoer, hij heeft van meters hoge bergen afgesnowboard, heeft grote littekens van wat hij allemaal wel niet geprobeert heeft. En hij heeft me geslagen, en ze vond dat maar al te grappig, maar ik krijg hem nog wel, ooit krijgt hij zijn straf' Hunter keek naar Terry. 'Nou, ik ga wel ooit een duel met hem aan' zei hij haastig.
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:12:28 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:12:28 GMT 2
Terry schudde har hoofd. 'Waarom dat? Laat het lekker. Als hij van bergen af wil springen, waarvan ik ook nog eens weet dat het waar is, dan bwijst dat toch alleen maar wat voor irioot hij is? Maak je nou niet zo druk. Zoek een ande meisje en laat hen lekker aanmodderen. Wat kan jou het schelen?' Ze zweeg even. 'Ik weet dat je heel vele om haar geeft, maar maak het niet nog moeilijker voor haar en laat Miquel voor wat het is. Ik ben geen fan, alles behalve, maar ruzie lost niks op.' Ze was tegen geweld.
|
|