|
Rust
Jul 3, 2007 0:20:19 GMT 2
Post by ruka on Jul 3, 2007 0:20:19 GMT 2
'Ik doe niks, helemaal niks' probeerde Hunter haar wijs te maken. 'En ik laat ze, ze mogen doen wat ze willen' bromde hij
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:26:29 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:26:29 GMT 2
Terrry knikte, grinnikte even en zoende toen Hunter vol op zijn mond. Ze draaide zich weer weg en staarde over het water, alsof er niks was gebeurd. Haar ahrt ging nog steeds uit naar Seth, maar ze was kwaad op hem. Te kwaad om zich ergens zorgen over te maken. Ze kwaad om zelfs maar aan hem te denken. 'dat meot je ook neit doen. Echt, dat is hij neit waard. Zijn zus is leif. Voor Tyra doe ik bijna alles, maar Miquel..' Ze schudde haar hoofd.
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:31:16 GMT 2
Post by ruka on Jul 3, 2007 0:31:16 GMT 2
Hunter snapte het allemaal niet meer, hij voelde even aan zijn lippen, alsof er misschien iets opgeplakt kon zijn. Wat had iedereen toch? ze hadden allemaal een ander, maar toch probeerde ze hem allemaal te kussen. 'Ja, ik snap wat je bedoeld' mompelde hij, nog steeds met stomheid geslagen. 'Miquel overdrijft' mompelde hij toen maar.
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:34:26 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:34:26 GMT 2
Terry lachte. 'Ja, en hij neit alleen.' Ze wierp hem een uitdagende blik toe. 'Misschien doe ik dat ook wel. Mischien overdrijf ik wel wat ik van je vind en misschien ook niet. Misschien overdrijf jij je wooede tegenover Miquel wel. Misschien overdrijven we allemaal. Wat maakt het uit? ieder maakt zijn eigen keuzes. Ik maak de mijne en Carmen maakte de hare. Zelfs Miquel heeft gekozen. Vertel me eens, wat kies jij?' Hunter was haar beste vriend. Meer niet. Maar de smaak van zijn lippen op de hare gaf haar bekende rillingen.
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:38:35 GMT 2
Post by ruka on Jul 3, 2007 0:38:35 GMT 2
'Wat ik kies? Ik had gekozen, maar die keuze hadden ze me niet gegunt. Maar ik weet niet in wat je bedoelt met keuze' Hunter legde zijn hand op de wond bij zijn borst. Dat was de weg die hij gekozen had, maar die zijn vader voor hem weggenomen had. 'Bedoel je met kiezen of ik jou of Carmen kies?' vroeg hij er toen achteraan.
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:43:03 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:43:03 GMT 2
Terry keek hem verbaasd aan. Toen lcahte ze. 'bedoel je door die kus? Nee, Hunter, geen zorgen. Ik hou van je, maar neit oop die manier. Die kus was...' Ze haalde haaar schouders op. 'Ik heb geen idee. Ik mis een jongen om me heen. Seth heeft me laten zakken. Ik heb hem in geen maanden gezien. Ik wilde eens weten hoe het was en ik wilde weten hoe het voor Carmen moet zijn.' Ze knipoogde. 'Ze loopt wat mis, dat heb ik je al gezegd. Je moet een adner zoeken. Je maakt het hard voor jezelf en voor carmen, en dat omdat je Miel wil treiteren. je doet goed werk maar toch.. ik zou ermee stoppen.'
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:47:14 GMT 2
Post by ruka on Jul 3, 2007 0:47:14 GMT 2
'Hoezo nou weer goed werk? Ik laat ze al gaan, dat heb ik je al gezecht. En waarom moet ik er de dupe van zijn dat jij een jongen mist?' Hij hield er niet van als meiden hem meer als een speeltje zagen.
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:48:09 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:48:09 GMT 2
Terry schrok op. Even keek ze gekwetst en toen beledigd. Ze stond op. 'Je bent geen speeltje. Je bent vele meer dan dat. Als je dat neit weet, dan zoek je eht maar uit.' Ze draaide zich om en liep weg.
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:52:17 GMT 2
Post by ruka on Jul 3, 2007 0:52:17 GMT 2
'Je zei het zelf, je mist een jongen om je heen' schreeuwde hij. Hunter keek naar zijn nagels, hij had ze zwart gelakt, hij kon ook altijd zo stom uit de hoek komen.
|
|
|
Rust
Jul 3, 2007 0:55:30 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:55:30 GMT 2
Terry draaide zich om. 'Dat klopt. Maar als dat zo was dat ik je als speeltje wilde, dan zou ik je nu proberen te versieren. Dat deed ik niet. Ik verwachtte ook geen rectie op wat ik deed. ik wilde gewoon..' Ze haadle haar schouders op. 'Carmen lijkt zoveel moeite hebben met ene keuze tussen jou en Miquel en ik zie jullie geen van beiden op die manier. De enge reden waarom dat gedoe met Seth het makkelijker maakt, is omdat ik me nu niet zo schuldig voel over vreemdgaan.' Ze draaide zich weer om. 'Ik dacht dat je dat wel begreep.'
|
|