|
Post by Merel on May 21, 2007 16:57:31 GMT 2
(jaah das waar xD )
Ze legde haar vinger tegen zijn lippen. "Dat duurt nog heel lang, en ik zorg ervoor dat je ook naar boven mag. En tot die tijd, Wil ik zo lang van je genieten." Ze keek naar hem. Hij kon niet naar de hel gaan! Daar was hij een té mooie engel voor! Ze haalde haar vinger van zijn mond en zoende hem.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 17:00:26 GMT 2
(een engel! ha, en dan ben ik erg? xD Nou ja, hij is wel blond XD)
Draconic probeerde zijn lachen in te houden en de kus niet te verbreken, maar dat hield hij neit lang vol. Hij leit zijn hoofd op de grond zakken en barstte in lachen uit. 'Horen wij niet te dansen? We zijn op een gala hoor! Wat ongepast! Al die mensen die ons kunnen zien.' Het was doodstil bij het meer. Zelfs als er iemand was, het was zo donker dat ze toch niks zagen.
|
|
|
Post by Merel on May 21, 2007 17:20:05 GMT 2
( Het is haar engel En net alsof Rachanna zo heilig is xD ze is zwart xD ) Grijnzend keek ze hem aan. "Nouwja, je dacht toch niet dat ik je liet gaahan?" Zei ze onder het lachen. Daarna keek zo om zich heen. "Ja, Echt we moeten dansen! Kijk dan, Al die mensen! Ze klappen, en willen dat wij nog een prachtig dansje doen!" Ze keek hem aan. "Zelfs de sterren willen het!" Het was donker, ER schenen wat sterren en in de verte hoorde ze muziek. Prachtig was deze avond.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 18:11:07 GMT 2
Draconic glimlachte. 'Dansen dan maar. Hij rolde haar van zich af, rolde een keer over haar heen, stond op, trok zijn gewaad weer goed en tak met een elegant gebaar zijn hand uit. 'Laten we de mensen geven waar ze op wachten!' Hij grijnsde breed.
|
|
|
Post by Merel on May 23, 2007 22:00:51 GMT 2
Rachanna lachte. Daarna stond ze op en deed haar jurk recht, die nogal raar was komen te zitten door het liggen. Toen deze weer recht zat, maakte ze eerst een buiging en pakte daarna zijn hand. "Maar al te graag, Mijne heer." Zei ze en luisterde of ze de muziek nog kon horen. Het was nu een iets sneller nummer. Een soort Rumba. Ze keek naar hem. En zuchte van geluk.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 14:12:07 GMT 2
Draconic herinnerde zich zijn danslessen van vroeger en moest zijn best doen om zijn gezicht in plooi te houden. Niet geloven dat zijn moder gelijk ahd gehad. Die lessen kwamen echt van pas! Hij nam haar ene hand in de zijne en legde de andere op haar heup. 'Laat mij u maar leiden mijne vrouwe, tenzij u liever mij leidt. Ik zal u niet laten lijden.' Hij knipoogde.
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 18:04:20 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Hou op met je Geleid en dans!" Zei ze en draaide in het rond. Ze had ooit eens les gehad op een school. Ze vond het leuk, maar dat was alleen voor een vakantie. toch had ze er veel van opgestoken. Ze Pakte Draconics hand. De andere sloeg ze om zijn rug/hals. (hoe leg je dit nou uit xD)
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 18:47:38 GMT 2
(niet! xD Hahaha, ik wil de rumba weer doen.. *poked vriendje*)
Draconic kende de stappen van deze dans beter dan die van elk andere. Zijn moder had erop gestaan dat hij deze odner de knie kreeg. Elegant en lichtvoetig leidde hij haar. Ergens voelde hij lach opkomen. Ze kon het ook. Hadden haar ouders haar er ook toe gedwongen? 'Je bent goed, liefje.'
|
|
|
Post by Merel on May 25, 2007 19:09:58 GMT 2
"DAnkje, schat. Jij kan er ook wat van!" Ze was lichtelijk verbaast dat hij deze dans kende. Aan de andere kant ook weer niet, hij was noueenmaal zo bijzonder. Zo waren zij daar aan het dansen. Met z'n 2en bij het meer. Voor de eerste keer in haar leven was Rachanna blij dat ze die danslessen toch gedaan had.
(cool, heb ook iets van ruba achtig iets geleerd xD )
|
|