|
Post by melien on Jun 30, 2007 13:55:10 GMT 2
Sara hield op met lachen. Wat was er nu weer? "Jawel. Maar..." zei ze. Maar wat?? vroeg ze zich af. Ze liep achter Manuel aan en ging naast hem zitten. Ze zei niks.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 30, 2007 14:06:23 GMT 2
Hij kek opzij. ''Niks'' Zei hij zacht. Nu had hij weer iets gedaan wat niet moest. ''Sorry, ik heb het gedaan laat maar'' Zei hij terwijl hij zijn toverstok in zijn zak deed en naar het krakende meer keek.
|
|
|
Post by melien on Jun 30, 2007 17:48:16 GMT 2
Sara glimlachte. "Sorry.. voor wat? Voor jezelf zijn? Daar hoef je geen sorry voor te zeggen." ze pauzeerde even. "Iedereen doet wel eens dingen waar je later spijt van krijgt. Het hoort er gewoon bij." ging ze verder. Daarna keek ze gewoon over het meer en liet ze haar blik over e bomen glijden. Had ze dat wel moeten zeggen?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 30, 2007 18:53:39 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd. ''Sorry voor dat ik gewoon zo doe altijd. Maar laat maar, ik denk dat je het wel zonde mij aankunt'' Zei hij terwijl hij opstond en langs het meer terug naar Zweinstein liep. Hij zuchtte, hij maakte teveel fouten, en was te snel aangebrand over iets.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 11:59:25 GMT 2
Sara keek even verbaasd naar Manuel. Daarna stond ze op en rende achter hem aan. Toen ze hem in had gehaald hield ze hem tegen. "Heej, wacht even. Ja ik kan het zonder jou aan, wat het ook mag zijn, maar wie zegt dat ik dat wil?" zei ze met een vriendelijke glimlach.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 12:04:02 GMT 2
Hij keek naar haar. ''Ikke'' Zei hij zacht terwijl hij zuchtte, hij zag zijn eigen adem en keek even de andere kant op. ''Ik ben niet echt menslievend, dus je kan niet veel van me verwachten Saar. IK houdt liever alles voor me, en ik bazzel niks rond over mezelf. Ik evrtel niks oevr mezelf, en doe dit ook liever niet. Je moet me maar gewoon nemen zoals ik ben oké. En Hier kan ik dus niet tegen'' Zei hij in één adem dor. Daarna snoof hij en keek haar afwachtend aan.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 12:14:24 GMT 2
"Dat maakt me nog steeds niet uit. Van mij mag je doen en laten wat je wilt. Als je maar neit zomaar iets over mij aanneemt." zei ze. Ze hoopte maar niet dat ze iets erger maakte, want ze had dus echt geen zin in ruzie. Met niemand, en al helemaal niet met Manuel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 12:18:53 GMT 2
Hij hield zijn ketting weer vast en keek haar aan. ''Misschien is onze vriendschap niet zoals het hoort te zijn. Kijk maar naar de sterren, ze staan fout'' Zei hij terwijl hij omhoog keek en zuchtte. ''Of het is voorbestemd dat we elkaars vrienden worden. Ik kan bidden voor ons, maar of het helpt weet ik niet'' Zei hij zacht en keek weer weg. Zou ze het begrijpen dan?
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 12:37:11 GMT 2
'Of..' maar Sara maakte de gedachte niet eens af. Ze deed een stap opzij zodat hij er langs kon als hij wilde. Sara keek naar de sterren en zag de ster die ze met Mara ooit een keer als geluksster had uitgezocht. Instinctief ging haar hand naar haar nek om haar ketting los te maken. Ze hield hem in haar hand en keek ernaar. Ze wist niet wat ze moest zeggen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 12:46:33 GMT 2
Hij bleef gewoon staan. Kijkend naar de hemel. Hij wou niks meer zeggen, niks meer doen. Misschien was het wel beter als hij zijn kop niet meer zou alten zien. Hij deed zijn handen voor zijn gezicht en zuchtte diep.
|
|