|
Post by melien on Jul 1, 2007 19:47:27 GMT 2
Sara knikte en liep achter hem aan. Ze moest nog even verwerken wat er was gebeurd.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 19:48:57 GMT 2
Hij keek nog even naar zijn ketting. Het betekende dat Sara en hij familie waren. Maar dat kon niet. Echt niet. ''Is die ketting van iemand anders geweest?'' Zei hij terwijl hij haar aankeek.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 20:02:20 GMT 2
Sara moest er even over nadenken. "Volgens mij..." ze kon zich niet meer herinneren waar ze die ketting vandaan had. Ze liep gewoon door. Opeens bleef ze echter staan. "Ik heb hem geruild voor een andere ketting met een van mijn vriendinnen van vroeger. Ze moest verhuizen en we wilden elkaar niet vergeten.". Dat was het natuurlijk. Hoe kon ze zoiets nou vergeten?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 20:03:57 GMT 2
Dus ze waren geen verwanten. ''Hoe heette ze?'' Zei hij, hij werd nu toch wel heel nieuwschierig. Hij stopte met lopen en keek haar aan terwijl er een rilling over zijn rug ging.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 20:07:11 GMT 2
Sara moest weer in haar geheugen graven. "Lisa, dacht ik." zei ze na een tijdje. Het was ook veel te lang geleden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 20:24:08 GMT 2
Hij dacht even diep na. Lisa, Lisa. ''Dat is mijn nichtje'' Zei hij terwijl hij schrok. Hij had nooit geweten dat, dat Lisa ook misschien een Heks kon zijn.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 20:33:33 GMT 2
"Dan is de reactie van de kettingen dus logisch." zei Sara. Toen het echter tot haar doordrong reageerde ze heel anders. "Wat?! Lisa is jouw nichtje? Niet eerlijk...". Ze was Lisa uit het oog verloren en dat vond ze heel erg jammer. Sara kwam langzamerhand weer in beweging want het werd erg koud.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 20:40:08 GMT 2
''Ja'' Zei hij opeens zenuwachtig lachend. ''Vaagheid'' Zei hij nu weer zacht en begon ook weer te lopen.
|
|
|
Post by melien on Jul 2, 2007 19:12:30 GMT 2
Mara liep een tijdje in stilte voort. Ze had geen flauw idee van wat ze zou moeten zeggen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 19:49:33 GMT 2
Hij hield zijn mond maar dicht, hij had niks meer te zeggen. Geen woorden over.
|
|